Son Sürüm N-Gage' in PATCH ' i 1.40

Sponsorlu Bağlantılar

yasir1985

Üye
kardesım yardımın ıcın cok saol benım telı ben zaten sertıfıkalandırdım. bırde bu sayfanda sana yazmıs oldukları problemlerı okudum heralde bu sertıfıkalandırma yeterlı olmuyor onun devamını kısaca acıklarsan memnun olurum benım pek vaktım olmuyor bu ıslemlerı halledebılmek ıcın net bır sekılde yardımcı olursan sevınırım bazı terımlerı anlıyamıyorum. sıze zahmet verdıgım ıcın hakkınızı helal edın selamlar
 


Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
AleykümSelam Kardeşim Sen de Sağolasın , Estağfurullah ne Hakkı , yine de varsa Helal Olsun .

sanırım cihazınız N79 .. Sertifikam var diyorsanız aşağıda verdiğim linkteki konuyu adım adım uygulamanız gerekecek .

Dikkat etmenizi öneririm , ki konunun en başında sertifikası olmayanların nasıl sertifika alacağı anlatılıyor ve daha sonra ise sertifikası olanlar için anlatım başlıyor . Bundan daha fazlası maalesef elimden gelmiyor , şimdilik sadece konuyu adım adım takip etmeniz gerekiyor . uyguladıktan sonraki aşamada ben yine buralarda olacağım , yine elimden geleni yaparım . Allah ' a emanet kal ..

http://www.maxicep.com/s60-3rd-sist...hack-gerceklesti-opda-guncellendi-241381.html
 

yasir1985

Üye
yardımların ıcın tekrar tekrar tesekkurler sagol ...
 
CS BETA

CS BETA

Üye
tskkk güven abi
 

DUDO

Üye
Süpersin ellerine sağlık
 

mehmetnalcaci

Üye
Hocam n95 8gb telde Patch'i yüklemeye kalkıyorum dosya bozuk diyor.Tel Hac-kli ama bi türlü olmadı yardımcı olursan sevinirim
 

tolgakutukcu

Üye
5730 XM de ÇAlışmıyor :S
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hocam n95 8gb telde Patch'i yüklemeye kalkıyorum dosya bozuk diyor.Tel Hac-kli ama bi türlü olmadı yardımcı olursan sevinirim

Sanırım tlf.u yeni hacklediniz uygun olmayan bir instalserver.exe yüklednz. Bunun dışında Dosya Bozuk uyarısı almanız mümkün değl. Ve tüm yüklemek istedğnz uygulamalarda hata verir. Sadece bunda değl
 
USAForever

USAForever

Üye
teşekürlerrr
 
COBRAMAX

COBRAMAX

Üye
ben denemedim bile akil var mantik var binda nin zor kirdigi ngage oyunlarini bir pack mi kiracak tamemen bos is
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ben denemedim bile akil var mantik var binda nin zor kirdigi ngage oyunlarini bir pack mi kiracak tamemen bos is

Tabii ki siz denemeyin bile ..

iyi yapmışsınız , çünkü 17 sayfa dolusu mesaj yazan , yararlanan binlerce insandan daha AKILLI ve

MANTIKLISINIZ ... keşke değerli vaktinizden harcayıp da , bu değerli yorumu yapmasaydınız ..

Ya da ,,, zahmet edip de bir kez deneyip öyle yargılasaydınız .. Nacizane bir yorum da benden size olsun

AKILLI MANTIKLI arkadaşım :hmmm
 

mehmetnalcaci

Üye
Saolun hocam hallettim emeğinize sağlık...teşekkürler...
 
sek00

sek00

Üye
kardeş sadece trial yazısı gitti oynlar hala demo
 

ömer şmşk

Üye
:ehe
N-Gage oyunlarını FU-LL yapan Patch dosyasıdır

N-Gage in Son Sürümü olan 1.40 kendi sitesinden sorunsuzca kurulabiliyor ..

Yüklediğimiz Oyunlardaki TRİAL yazısını bu son sürüme uygun Patch dosyasını sadece 1 kez kurarak sonlandırabilir ,

oyunları FU_LL olarak kullanabilirsiniz :oke:

NOT : Önizleme yok , çünkü eklenti dosyasıdır !

Deneyip Sonuçları Paylaşırsak Sorun Yaşıyan Arkadaşlara da Ön Fikir Vermiş Oluruz ..
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
:hmmm
 

dogukan35x35

Üye
ben N85 kULaNIyOrUm:)aMa kOrUmALI DOsYA DiYo yüKLeMiYo aRKaDaSIm biLGiNe. .
 

papika

Üye
aarkadaşim ve toprağim bende 8510 innov var 1.20 oyunlari caliştiriyor fakat resident evil mgs ve brothers arms oynatmiyor bana yardimci olurmusun ben papika teşekkurler ayrica direk ceptende ulaşabilirsin 5445224777 teşekkur ederim
 


Üst Alt