



-------> Coskulu ve heyecanı dile getirmek için kullanılır. Ve son olarak çok ezilen arkadaşlar varsa. Gittiğiniz ortama yeni gelmişseniz mesela okul dershane vs.. burada tavrınızı en baştan koymalısınız.Diğer okulunuzda makara konusu iseniz her gelen başınıza başka bi tarafınıza vuruyo ve sizde bişey diyemiyorsanız burda deyin.Mevzu mu var ? İlk başta yavaş yavaş yürüyerek ve küfür ederke yanına gidin.Elinizi kolunuzu sallayarak bu küfür destekleyin ve dayak yemekten asla korkmayın ki yerseniz atarsınız da.Sonra oda size yükleiyorsa siz daha da yüklenin ve yanına kadar gidin.Hatta yanına kadar gidince tartaklamaya itip kakmaya başlayın.Bu arada çocuk pısmışsa siz az daha yüklenip isteseniz dalabileceğinizi kanıtlayın ve sakinleşin.
Bu anlattıklarım kötü ama her zaman alttan almak OLMAZ!

aynen kaıtlıyorum , ben sinir olmama ragmen arkadaşlarım benm yanımda yaparlar.samimiyet katıyor bir sıcaklık sağlıyor![]()
bi tek hakeme
ya küfür etmek var küfür etmek var arkadaş şmdi bn de küfür ederm tmm ama yapamayacaqm şeyleri sylemem Enescm![]()

