Erkekler Neden Küfürlü Konuşur?

Sponsorlu Bağlantılar

Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Erkekler Neden Küfürlü Konuşur?
Biz erkekler neden her muhabbetin başına sonuna türlü türlü küfürler ekliyoruz?
Bilen var mı?..
 


EroL

EroL

Emekli Yönetici
Küfür; kullanmak istediğimiz cümlenin başına konur ki, asıl söylemek istediğimiz tamamıyla anlaşılsın.
-Hey! adamın bi dediği, bi dediğini tutmuyorki. de diyebiliriz.
Amaç küfürle dikkat çekip, asıl cümlenin eksiksiz anlaşılabilmesidir.
Örnek: Mutfaktan içeriye sesleniyoruz:
anti quite, bu koladan ben daha bi bardak içmedim, kim içti layn bunu ?

Eğer ki Bu kola... diye girseydim cümleye, içerden '' Neeeeey'' diye bi haykırış duyardım, cümleyi tekrarlamak zorunda kalırdım.

Örnekleri çoğaltabiliriz :ehe :kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Şeref', One907, ' KalendeR ' ve 2 diğerleri
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Genellikle ortaokul ve lise döneminin başlarında küfür eden, sigara içen tipler etrafından daha fazla saygı gördüğü için özellikle erkekler küfüre alışırlar. Örneğin liseye yeni başladınız ve bitirim bir tip iseniz bir anda çevreniz olur tüm psikopatlar ile arkadaşlık kurar, kendi döneminize karşı bir üstünlüğünüz (özellikle kızların gözünde, o yaşlarda) olur.

Küfürdü, sigaraydı derken bir bakmışsınız aşırıya giderseniz ot muhabbetleri gelir, arkasından Fem yurtlarında ot geceleri vs...

Hayat böyle akaaar gider, bir bakmışsın her cümlenin sonunda anti quate diyorsun. ;)
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Çaresiz kaldığında ve sinirlendiğinde küfür eder erkeklerin çoğu :)
Bunun dışında anti quote gibi ufak küfürler de erkeklerin çoğunun adeta beynine işlemiştir ve her cümlesinde farkında olmasa bile bunu kullanır :)
Bir yandan da küfürlerin çoğu okulda öğrenilir, kimisi oradaki terbiyesiz arkadaşlardan duydu da öğrendi der ama bu yanlıştır...
Okula milli eğitim böyle öğretmen koyarsa öğrenciler türlü türlü küfürler üretebilir :D
Son olarak şunu söylemek istiyorum, küfür hayatın vazgeçilmez bir parçasıdır :ehe
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Eğlenceli olmadığı kesin...Erkeklik hormonlarının klavye arkasında kabardığı , birkaç dakikayla sınırlı kalan ağız ve el alışkanlığı...:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Kobra_FighterTR
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Yüz yüze daha zevkli oluyor hele de el kol hareketleri ile ettiğin küfürü desteklersen off :ehe
 
mazlum1790

mazlum1790

Üye
konuşmayı güzelleştirdiği için
 
aLone

aLone

Üye
cümleyi pekiştirdiği için :D sinirlendiğimizde rahatlatıyo bence:D kızlar etmiyo mu sanki hiç
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Kızlar bir de yapamayacakları, yapmaları imkansız olan küfürleri ediyorlar :ehe
 
aLone

aLone

Üye
zuhahaha:ehe aynen aga ama hiç sevmem küfreden kızları çok itici:ehe
 
haltie

haltie

Üye
samimiyet katıyor bir sıcaklık sağlıyor:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful
haltie

haltie

Üye
orta okulda bir arkadaş vardı herifin iki lafından biri ''anti quite'' idi adama soruyoduk neden diyorsun bunu diye aağzım alışmış anti quite diyordu :D
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Genelde bulundugum ortamla alakalı her ne kadar ağzımı küfüre alıştırmak istemesemde gerek şartlar gerekse sabrın zorlanması vucütta ayarsız bir enerji yogunluğu oluşturuyor tabiki insanın önünde iki seçenek kalıyor bu şartlardan kurtulmak için küfürü seçiyoruz rahatlamak için tabiki iyi bir şey değil hele birde küfür ederken bir bayana yakalanırsanız bunun utancı dahada beter
 
zehircbbb

zehircbbb

Üye
Evet konuya açıklık getiriyorum ve burdan pısırık kalan arkadaşlara bir kaç öğüt.! Küfür bir insana vuramayacagın yani kavga çıkartamayacağın küçük meselelerde lafla dövmektir.Ama her lafın sonuna " Bi gün gidiyoruz anti quantie.." Gibi bir cümle edebiyattan hatırlayın coskuyu ve heyecanı dile getiren metinler :D -------> Coskulu ve heyecanı dile getirmek için kullanılır. Ve son olarak çok ezilen arkadaşlar varsa. Gittiğiniz ortama yeni gelmişseniz mesela okul dershane vs.. burada tavrınızı en baştan koymalısınız.Diğer okulunuzda makara konusu iseniz her gelen başınıza başka bi tarafınıza vuruyo ve sizde bişey diyemiyorsanız burda deyin.Mevzu mu var ? İlk başta yavaş yavaş yürüyerek ve küfür ederke yanına gidin.Elinizi kolunuzu sallayarak bu küfür destekleyin ve dayak yemekten asla korkmayın ki yerseniz atarsınız da.Sonra oda size yükleiyorsa siz daha da yüklenin ve yanına kadar gidin.Hatta yanına kadar gidince tartaklamaya itip kakmaya başlayın.Bu arada çocuk pısmışsa siz az daha yüklenip isteseniz dalabileceğinizi kanıtlayın ve sakinleşin. :D Bu anlattıklarım kötü ama her zaman alttan almak OLMAZ!

DAYAK YEDİM DİSİPLİNE GİTTİM PANTOLON YIRTILDI ANAM KIZDI MESULİYET BANA AİT DEĞİL!! :D :box
 
arslansem

arslansem

Üye
Alışkanlık tamamen..Yorumlarda denildiği gibi her cümlenin sonuna anti-quote eklemek farkında olmadan yapılan bişeydir :)
 
haltie

haltie

Üye
yani küfür etmek için küfür etmiyor erkekler lafın özü:ehe
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Kıyamet alameti bu...:D
 
minoo

minoo

Üye
bi tek hakeme :ehe
ya küfür etmek var küfür etmek var arkadaş şmdi bn de küfür ederm tmm ama yapamayacaqm şeyleri sylemem Enescm :ehe
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
samimiyet katıyor bir sıcaklık sağlıyor:ehe
aynen kaıtlıyorum , ben sinir olmama ragmen arkadaşlarım benm yanımda yaparlar.
sorudugumda olum yabancımısın kelimesi duyarım.
Birde belkide kelime dagarcıgının yetmedgi durumlarda geçiştirmek çin at ortaya hmen bir ani quik amca....
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
bi tek hakeme :ehe
ya küfür etmek var küfür etmek var arkadaş şmdi bn de küfür ederm tmm ama yapamayacaqm şeyleri sylemem Enescm :ehe

Emin misin söylemediğine :islik
Özelden falan hatırla bakayım :islik
 


Üst Alt