Klasör İçinde Klasör ( .sis + önizleme )

Sponsorlu Bağlantılar

salihcan_12

Üye
ben bunu anlamadım yazmışsın oraya çok karışık ben sanıyodum ki yükledimmi klasörün içine gelip yeni klasör aç decen olcak dedim

sorularım

1.yazmışsın ben onu anlamadın gardaş tane tane madde halinde yazarmısın

2.hani bide uğraşmayın diye aplication.dat mı ne war o da neyin nesi onla nasıl uğraşmadan aççaz

3.klasör içinde klasörü yükledik napmam gerekir mesala oyunlar diye bir klasör açtım onun içine nasıl klasör açarım

:ağlarım::ağlarım::aha::vur:bilmm:bigstar:
 


ciah

Üye
    Konu Sahibi
ben bunu anlamadım yazmışsın oraya çok karışık ben sanıyodum ki yükledimmi klasörün içine gelip yeni klasör aç decen olcak dedim

sorularım

1.yazmışsın ben onu anlamadın gardaş tane tane madde halinde yazarmısın

2.hani bide uğraşmayın diye aplication.dat mı ne war o da neyin nesi onla nasıl uğraşmadan aççaz

3.klasör içinde klasörü yükledik napmam gerekir mesala oyunlar diye bir klasör açtım onun içine nasıl klasör açarım

:ağlarım::ağlarım::aha::vur:bilmm:bigstar:

:megafon:Klasörleri yüklemek için Klasor_icinde_klasor.sis dosyasını yükleyip, telefonu restartlamanız (kapatıp/açmanız) yeterli..... yazmışım bide :):bilmm Telefonu kapatıp açtın mı ki :ehe

1) dosyayı yükle
2) telefonu kapat aç

Sen Bunları Yapınca Olacakları Anlatıyorum ( Resimlerdeki gibi olacak yani )


Menüde sadece 3 klasör olacak telefonun kendi programları benim açtığım prog. klasörünün içindeki 9 klasörden uygun olanın içine paylaştırılacak , Oyun Klasörü de var onun içinde de 4 tane klasör var
Kendi yüklediğin program ve oyunları uygun yere taşırsın ve istediğin klasöre kendi belirlediğin ismi verebilirsin ........

 
Ekremdin

Ekremdin

Üye
Emeğine sağlık

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlara hava atarım bunla
 
futbol123

futbol123

Üye
sağolasın
 

Indiana Jones

Üye
teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

teşekkürler
 

xmervex

Üye
bıra tu çané
 
Sembolbu

Sembolbu

Üye
süper...
 
themardinli

themardinli

Üye
:D saol kardes
 
llvllaltepeli

llvllaltepeli

Üye
eyw saol :oke:
 
hsngul44

hsngul44

Üye
emegine saglık
 
Atlas445566

Atlas445566

Üye
saol
 
berkek

berkek

Üye
teşekkürler...
 
Abonelikicin

Abonelikicin

Üye
Süper ...
 

sythndndr33

Üye
kardeş ben çalıştıramadım (6630
)
 
themardinli

themardinli

Üye
Hiç birsey anlamadım :D
 
74marti

74marti

Üye
ellerime sağlık kıllanışlı bir program
 

g1gfe4ds2

Üye
saolasin guzel paylasim
 
merdemyar

merdemyar

Üye
Teşekkurler
 

punqermojo

Üye
teşekkürler
 


Üst Alt