salihcan_12
Üye
ben bunu anlamadım yazmışsın oraya çok karışık ben sanıyodum ki yükledimmi klasörün içine gelip yeni klasör aç decen olcak dedim
sorularım
1.yazmışsın ben onu anlamadın gardaş tane tane madde halinde yazarmısın
2.hani bide uğraşmayın diye aplication.dat mı ne war o da neyin nesi onla nasıl uğraşmadan aççaz
3.klasör içinde klasörü yükledik napmam gerekir mesala oyunlar diye bir klasör açtım onun içine nasıl klasör açarım






sorularım
1.yazmışsın ben onu anlamadın gardaş tane tane madde halinde yazarmısın
2.hani bide uğraşmayın diye aplication.dat mı ne war o da neyin nesi onla nasıl uğraşmadan aççaz
3.klasör içinde klasörü yükledik napmam gerekir mesala oyunlar diye bir klasör açtım onun içine nasıl klasör açarım






Klasörleri yüklemek için 

saol kardes
emeğine sağlık kardes