rapman
Üye
Assasins Creed 3 Geliyooor !!!
Oyunun ortak yönetmeni Vincent Pontbraind, IncGamers'da yaptığı röportajında ekibinin Assassin's Creed 3 oyunu üzerinde çalışmaya başladığını açıkladı.Sırada bir başka Assassin oyunu olup olmayacağı sorusuna "evet, tabii ki" yanıtını verdi ancak bunun için belli bir zaman periyodunun geçmesi gerektiğinide dile getirdi.
"Oyunun anahtarı,tarihteki çok önemli anlara sahip olmasıdır.Öyle bir şey olmalı ki tarihin akışında birşeyleri ve insanlığı etkilemiş olmalı.3. oyun konu olarak Assassin's Creed'den önce olamaz ancak Assassin's Creed ilk oyunu ile ikincisi arasında geçebilir." diyerek yeni gelecek oyun hakkında ufak bilgiler verdi.
Yapımcılar,3. oyunun karakterinin bayan olabileceğini ve 3. oyunun 2. Dünya Savaşı zamanlarında geçmesini düşündüklerini açıkladılar. Buna göre Assassin’s Creed 3 2. Dünya Savaşı sırasında İngiltere veya Fransa’da geçecek gibi görünüyor. Yapımcı Sebastien Puel, 3. oyunda bir kadın karakteri kullanmak istediklerini ancak, bunun için doğru zaman dilimini bulmaları gerektiğini ve üzerinde en çok düşündükleri zaman diliminin ise 2. Dünya Savaşı olduğunu açıkladı."Neden olmasın" diye de sözlerine ekledi.
Nisan 2010 - Mart 2011 dönemi içinde piyasaya sürülmesi beklenen yeni oyunun en önemli özelliğiyse seriye ilk defa multiplayer seçeneklerini ekleyecek olması.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Oyunun ortak yönetmeni Vincent Pontbraind, IncGamers'da yaptığı röportajında ekibinin Assassin's Creed 3 oyunu üzerinde çalışmaya başladığını açıkladı.Sırada bir başka Assassin oyunu olup olmayacağı sorusuna "evet, tabii ki" yanıtını verdi ancak bunun için belli bir zaman periyodunun geçmesi gerektiğinide dile getirdi.
"Oyunun anahtarı,tarihteki çok önemli anlara sahip olmasıdır.Öyle bir şey olmalı ki tarihin akışında birşeyleri ve insanlığı etkilemiş olmalı.3. oyun konu olarak Assassin's Creed'den önce olamaz ancak Assassin's Creed ilk oyunu ile ikincisi arasında geçebilir." diyerek yeni gelecek oyun hakkında ufak bilgiler verdi.
Yapımcılar,3. oyunun karakterinin bayan olabileceğini ve 3. oyunun 2. Dünya Savaşı zamanlarında geçmesini düşündüklerini açıkladılar. Buna göre Assassin’s Creed 3 2. Dünya Savaşı sırasında İngiltere veya Fransa’da geçecek gibi görünüyor. Yapımcı Sebastien Puel, 3. oyunda bir kadın karakteri kullanmak istediklerini ancak, bunun için doğru zaman dilimini bulmaları gerektiğini ve üzerinde en çok düşündükleri zaman diliminin ise 2. Dünya Savaşı olduğunu açıkladı."Neden olmasın" diye de sözlerine ekledi.
Nisan 2010 - Mart 2011 dönemi içinde piyasaya sürülmesi beklenen yeni oyunun en önemli özelliğiyse seriye ilk defa multiplayer seçeneklerini ekleyecek olması.

