5800 Bilmeyenlere Yardımcı Olmak..!

Sponsorlu Bağlantılar

5800XM Hakkındaki Düşünceleriniz..!


  • Kullanılan toplam oy
    94
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

eBRiHanceR

Üye
    Konu Sahibi
5800 Bilmeyenlere Yardımcı Olmak..!
arkadaşlar ben 5800 alacağım fakat şöyle bir karmaşa var ortada.
bu foruma bakıyorum 100 sayfalık konuda yarısı süper müthiş telefon diyor yarısı berbat diyor. ( yeni alacaklar için çok kafa kurcalıyan bir konu olması hiç süphe yokki doğaldır. Benim gibi )
başka bir foruma bakıyorum çoğunluğu çok güzel diyor. hiç kaçırmayın felan fistan. şimdi bu anketle kaç kişi işe yarar olup olmadığını işaretlerse çok memnun olurum. daha doğrusu yeni alacaklar için OLURUZ..!

lütfe anketimize katılalım.

eğer gereksiz bir konu diye düşünüyorsanız yanılıyorsunuz arkadaşlar. empati kurun ve maxicep formunu bi dolaşın. 5800 ile alakalı konulara bakın çok kafa karıştırıcı..!!!
 


Onur Orhun

Üye
Fiyatı ve özellikleri açısından daha iyi olamazdı memnunum.
 
Progressivity

Progressivity

Üye
kardeşim daha öncede söylemiştik yine söyleyelim son yazılımla birlikte gayet güzel bir telefon oldu 5800 çok ideal yani al, pişman olmazsın
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
kardeşim daha öncede söylemiştik yine söyleyelim son yazılımla birlikte gayet güzel bir telefon oldu 5800 çok ideal yani al, pişman olmazsın
sana katılıyorum Mümin..dilimizde tüy bitti..kötü diyenler genelde 5800 ı kullanmasını bilmeyenler..
 

judgeon

Üye
fiyat performans acısından asla kacırılmayacak bir telefon...
 
ஐ๑göкнαη๑ஐ

ஐ๑göкнαη๑ஐ

Üye
ve şimdi fiyatı da düştü. bence de fiyat prformansı harika bir telefon. telefonu biraz kullandıktan ve öğrenmeye başladıktan sonra elinden bırkamayacaksın (:
 

gokhandnr

Üye
arkadaşlar ben 5800 alacağım fakat şöyle bir karmaşa var ortada.
bu foruma bakıyorum 100 sayfalık konuda yarısı süper müthiş telefon diyor yarısı berbat diyor. ( yeni alacaklar için çok kafa kurcalıyan bir konu olması hiç süphe yokki doğaldır. Benim gibi )
başka bir foruma bakıyorum çoğunluğu çok güzel diyor. hiç kaçırmayın felan fistan. şimdi bu anketle kaç kişi işe yarar olup olmadığını işaretlerse çok memnun olurum. daha doğrusu yeni alacaklar için OLURUZ..!

lütfe anketimize katılalım.

eğer gereksiz bir konu diye düşünüyorsanız yanılıyorsunuz arkadaşlar. empati kurun ve maxicep formunu bi dolaşın. 5800 ile alakalı konulara bakın çok kafa karıştırıcı..!!!

450 TLYE ALDIM Bİ HAFTA OLMADI DAHA yinede şık bir telefon tavsiye ederim.
telefonu h...buradadan aldım bu fiyata geliyo mevcut kampanyalarla..
arkadaşlar yeni aldığım için bilmiyorum.bu son yazılım dediğiniz nedir.
nasıl yüklerim.
teli internet uygulamalarında daha verimli nasıl kullanırım.
hiç bir şey yüklemedim daha yönlendirirseniz sevinirim...
 

eBRiHanceR

Üye
    Konu Sahibi
450 TLYE ALDIM Bİ HAFTA OLMADI DAHA yinede şık bir telefon tavsiye ederim.
telefonu h...buradadan aldım bu fiyata geliyo mevcut kampanyalarla..
arkadaşlar yeni aldığım için bilmiyorum.bu son yazılım dediğiniz nedir.
nasıl yüklerim.
teli internet uygulamalarında daha verimli nasıl kullanırım.
hiç bir şey yüklemedim daha yönlendirirseniz sevinirim...

ben daha almadım bilmiyorum ama. pc suite ile güncelliyorsun sanırım. forumu gezersen yüzlerce döküman var. ürün kalitesi hariç hepsi birbirinden açıklayıcı dökümandır.
 

Sehzade

Üye
450 TLYE ALDIM Bİ HAFTA OLMADI DAHA yinede şık bir telefon tavsiye ederim.
telefonu h...buradadan aldım bu fiyata geliyo mevcut kampanyalarla..
arkadaşlar yeni aldığım için bilmiyorum.bu son yazılım dediğiniz nedir.
nasıl yüklerim.
teli internet uygulamalarında daha verimli nasıl kullanırım.
hiç bir şey yüklemedim daha yönlendirirseniz sevinirim...
birader wireless lı bir alanda
Menü>ayarlar>telefon>telefon yonetimi>cihaz guncellemelerden yapabilirsin
bende bir haftadır aldım kulanıslı telefon cok sukur sorun cıkmadı
 

Xpress60

Üye
ayarlardan guncelleme yok diyor ne yapmalıyım wirelessten guncelllicem pc suite yamadi 15 dk kaldı diyor sonra iptal
 

sbalim

Üye
kesinlikle harika bi telefon fiyat özellik kullanışlılık diyorsan all
 

kdrbrk

Üye
ayarlarını düzgün yaparsan mükemmel bi telefon.alıyim kullanıyim dersen ozaman biraz canını sıkabilir
 
aryscat

aryscat

Üye
Oyun için alacaksan alma... (Şimdilik). Yeni yazılım çıkacakmış. Ondan sonra oyun ve kamera problemleri hallolur herhalde. O zaman kusursuz olacak bu telefon.
 
ibibiq

ibibiq

Üye
mükemmel ötesi
 
spawnozkan

spawnozkan

Üye
bilgisayarına cd içindeki ovi yazılımını kur tüm yükleme ve güncellemeleri ordan yapabilirisn
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt