eBRiHanceR
Üye
5800 Bilmeyenlere Yardımcı Olmak..!
arkadaşlar ben 5800 alacağım fakat şöyle bir karmaşa var ortada.
bu foruma bakıyorum 100 sayfalık konuda yarısı süper müthiş telefon diyor yarısı berbat diyor. ( yeni alacaklar için çok kafa kurcalıyan bir konu olması hiç süphe yokki doğaldır. Benim gibi )
başka bir foruma bakıyorum çoğunluğu çok güzel diyor. hiç kaçırmayın felan fistan. şimdi bu anketle kaç kişi işe yarar olup olmadığını işaretlerse çok memnun olurum. daha doğrusu yeni alacaklar için OLURUZ..!
lütfe anketimize katılalım.
eğer gereksiz bir konu diye düşünüyorsanız yanılıyorsunuz arkadaşlar. empati kurun ve maxicep formunu bi dolaşın. 5800 ile alakalı konulara bakın çok kafa karıştırıcı..!!!
bu foruma bakıyorum 100 sayfalık konuda yarısı süper müthiş telefon diyor yarısı berbat diyor. ( yeni alacaklar için çok kafa kurcalıyan bir konu olması hiç süphe yokki doğaldır. Benim gibi )
başka bir foruma bakıyorum çoğunluğu çok güzel diyor. hiç kaçırmayın felan fistan. şimdi bu anketle kaç kişi işe yarar olup olmadığını işaretlerse çok memnun olurum. daha doğrusu yeni alacaklar için OLURUZ..!
lütfe anketimize katılalım.
eğer gereksiz bir konu diye düşünüyorsanız yanılıyorsunuz arkadaşlar. empati kurun ve maxicep formunu bi dolaşın. 5800 ile alakalı konulara bakın çok kafa karıştırıcı..!!!
