arkadaşlar bu kayıt ücretinden kurtulmak için taraftar hattı alacaksınız fenercell kartalcell gsmobıle kayıt ücreti almıyolar artı her maçta mesela kartalcell aldınız diyelim avrupada oynayıp 1 gol=15 kontör değerinde yani her hafta 12 kontör alıyolar ama siz avrupada beşiktaş 1 gol attığında 15 kntr kazanıyosunuz mantıklı değilmi ayrıca
tüm mob.öğr. avealıları aylık 100 kontör yüklediğinizde 10 dk 1 kntre arıyosunuz msjlarıda varrrr
--------------- Ekleme ---------------
malesef olmuyor