ŞOK:Avea 180 Dakika KALDIRILDI!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Pooodolski

Pooodolski

Üye
Mobilöğrencilerde 100 kontör yükleyince 10 dk sı 2 kontör oluyor mu yine?
 


darülmendep

darülmendep

Üye
Istersen katkat kontöre geç ve öyle 150 yükle daha karlı olur
 
bozkurt955

bozkurt955

Üye
alakası yok ben az önce 150 kontor yükledim 180 dk geldi
 
pinar1988

pinar1988

Üye
arkadaşlar bu kayıt ücretinden kurtulmak için taraftar hattı alacaksınız fenercell kartalcell gsmobıle kayıt ücreti almıyolar artı her maçta mesela kartalcell aldınız diyelim avrupada oynayıp 1 gol=15 kontör değerinde yani her hafta 12 kontör alıyolar ama siz avrupada beşiktaş 1 gol attığında 15 kntr kazanıyosunuz mantıklı değilmi ayrıca tüm mob.öğr. avealıları aylık 100 kontör yüklediğinizde 10 dk 1 kntre arıyosunuz msjlarıda varrrr

--------------- Ekleme ---------------

Mobilöğrencilerde 100 kontör yükleyince 10 dk sı 2 kontör oluyor mu yine?
malesef olmuyor:(
 
minik'peri

minik'peri

Üye
bende gençavea ya gectm
mobil ögrencinin butun avantajlarını ona kaydırmışlar
 

maruf*

Üye
alakası yok ben az önce 150 kontor yükledim 180 dk geldi
çok alakası var bende 31 aralık 2009 da gece yükledim ve yokkk aşşağlık canlılar zıkkım olsun !!!:off::off::off::off::off::off::off:

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar bu kayıt ücretinden kurtulmak için taraftar hattı alacaksınız fenercell kartalcell gsmobıle kayıt ücreti almıyolar artı her maçta mesela kartalcell aldınız diyelim avrupada oynayıp 1 gol=15 kontör değerinde yani her hafta 12 kontör alıyolar ama siz avrupada beşiktaş 1 gol attığında 15 kntr kazanıyosunuz mantıklı değilmi ayrıca tüm mob.öğr. avealıları aylık 100 kontör yüklediğinizde 10 dk 1 kntre arıyosunuz msjlarıda varrrr

--------------- Ekleme ---------------


malesef olmuyor:(
subhanallah 31 aralık 2009 bana 10 dakkası 2 kontör dedi ya adamlar akıl hastası zannımca karambole uyuzluk yapıyolar bu uygulamaların sorumlulrını bulup yamultacaksın öle kızgınımki sinirden kuduracam yaaaa utanmasam küfür edecem !!!!!:off::off::off::off::off::off::off::off::off::off::off::off::off::off::off::off:

--------------- Ekleme ---------------

:nono:arkadaşlar ben öğrendim inşaallah:hmmm
avea bundan sonra 180 dakkalık hediyeyi 26 yaşın altına verecekmiş yeni uygulamaları çıkıyormuş benim gibi 26 sını aşanlar içinde yeni icraatlar olacakmış :islikne olacaksa artık bakalım:allalla:
hadi hayırlısı bakalım Allaha emanetsiniz
 


Üst Alt