ufukano07
Üye
Arkadaşlar samsung star üzerine yaptığım uzun araştırmalarım sonucunda ulaştığım şey şu ki bizim bu cihazda sensör diye tanımladığımız olay otomatik rotasyondur bu da demek oluyorki sadece tek düzlemde gerçekleşen hareketi algılıyor sağ sol tıpkı su taezisi gibi zaten bu auto rotation(orjinali "autorotation" dır) da minicik bir su terazisi benzer mantıkla çalışan bir parçanın Samsung Star'a entegre edilmesiyle kazandırılmış bir özelliktir fakat sensör olayı asıl bizim sony ericsson k850i de gördüğümüz sistemdir bizim bunu sensöre benzetmemizin sebebi hani k850i de resmi telefonu hangi yöne çevirirsek o yöne çeviriyor ya hani bu özellik Star'da da var işte benzetmemizin daha doğrusu bu olayı sensör sanmamızın asıl sebebi budur.K850i de de var yukarıda söylediğim su terazisi gibi çalışan sistem fakat onda bunun dışında başka entegreler daha var şimdi onuda anlatmayım çok uzun sürer fakat ikisinin birbirinden çok farklı olduğunu bilin diye yazıyorum bu mesajı yani anlatmak istediğim şudur ki "SAMSUNG STAR'DA SENSÖR YOKTUR OTOMATİK ROTASYON VARDIR SÖNSÖRLÜ OYUN BULACAĞIM DİYE BOŞUNA ÇIR-PIN-MA-YIN !!" demek istiyorum yani.Bu arada bu sözlerimi davutcankrks kardeşim sadece sen üstüne alınma bunu tüm forumlarda rastladığım bir sorun olarak gördüğüm ve olaya açıklık getirmek gerektiği için bütün Samsung Star kullanan arkadaşlara söylüyorum.Bir hatam varsa affola.


)