Samsung Star'a Özel Tüm Paylaşımlar

Sponsorlu Bağlantılar

ufukano07

ufukano07

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar samsung star üzerine yaptığım uzun araştırmalarım sonucunda ulaştığım şey şu ki bizim bu cihazda sensör diye tanımladığımız olay otomatik rotasyondur bu da demek oluyorki sadece tek düzlemde gerçekleşen hareketi algılıyor sağ sol tıpkı su taezisi gibi zaten bu auto rotation(orjinali "autorotation" dır) da minicik bir su terazisi benzer mantıkla çalışan bir parçanın Samsung Star'a entegre edilmesiyle kazandırılmış bir özelliktir fakat sensör olayı asıl bizim sony ericsson k850i de gördüğümüz sistemdir bizim bunu sensöre benzetmemizin sebebi hani k850i de resmi telefonu hangi yöne çevirirsek o yöne çeviriyor ya hani bu özellik Star'da da var işte benzetmemizin daha doğrusu bu olayı sensör sanmamızın asıl sebebi budur.K850i de de var yukarıda söylediğim su terazisi gibi çalışan sistem fakat onda bunun dışında başka entegreler daha var şimdi onuda anlatmayım çok uzun sürer fakat ikisinin birbirinden çok farklı olduğunu bilin diye yazıyorum bu mesajı yani anlatmak istediğim şudur ki "SAMSUNG STAR'DA SENSÖR YOKTUR OTOMATİK ROTASYON VARDIR SÖNSÖRLÜ OYUN BULACAĞIM DİYE BOŞUNA ÇIR-PIN-MA-YIN !!" demek istiyorum yani.Bu arada bu sözlerimi davutcankrks kardeşim sadece sen üstüne alınma bunu tüm forumlarda rastladığım bir sorun olarak gördüğüm ve olaya açıklık getirmek gerektiği için bütün Samsung Star kullanan arkadaşlara söylüyorum.Bir hatam varsa affola.
 


davutcankrks

davutcankrks

Üye
arkadaşım belki doğru söylüyosun ama telefonun özelliklerinde harekete duyarlı(sensör) olduğu söyleniyor.Ayrıca telefonda zar oyunuda var telefonu sallıyınca atılıyo bunun dışında 3 tane daha oyun yükledim...İbeer oyunu da sensörlü bunu ykledim ve twister marbles diye bir oyunlar top var onu telefonu sağ sol yapark oynayabiliyorsun.
Biraz araştır bizi sonra aydınlat;)
 
minik'peri

minik'peri

Üye
ya bi sorum olacak
bende samsung star kullanıyorum
fakat
mesajlara smile konmuyo mu
yani grafik suratlar yokmu
 
cemsimsek

cemsimsek

Üye
arkadaşım belki doğru söylüyosun ama telefonun özelliklerinde harekete duyarlı(sensör) olduğu söyleniyor.Ayrıca telefonda zar oyunuda var telefonu sallıyınca atılıyo bunun dışında 3 tane daha oyun yükledim...İbeer oyunu da sensörlü bunu ykledim ve twister marbles diye bir oyunlar top var onu telefonu sağ sol yapark oynayabiliyorsun.
Biraz araştır bizi sonra aydınlat;)


oyunların linklerini felann koyabilirmisin yada tam adını : :P:
 

caca alp

Üye
ya bi de şu touch guitar ve touch piano nun linklerini ermiştiniz ben tüm linkleri denedim hepsinde görüntü var ses yo. acaba nerden düzgününü bulabiliriz???
 
davutcankrks

davutcankrks

Üye
oyunların linklerini felann koyabilirmisin yada tam adını : :P:[/QU

twister marbles beta sitesinden bulabilirsiniz
ibeer var (linkini kaybettim)
bide pacman var sensörlü
onun dışında lightsaber var ama ben bulamadım

google accelerometer games for samsung star fln yazın biraz zor olur ama belki oyun bulabilirsiniz
starda sensör var ama oyun açlığı da var;):vur:hmmm
 
cemsimsek

cemsimsek

Üye
oyunların linklerini felann koyabilirmisin yada tam adını : :P:[/QU

twister marbles beta sitesinden bulabilirsiniz
ibeer var (linkini kaybettim)
bide pacman var sensörlü
onun dışında lightsaber var ama ben bulamadım

google accelerometer games for samsung star fln yazın biraz zor olur ama belki oyun bulabilirsiniz
starda sensör var ama oyun açlığı da var;):vur:hmmm




eyw sagol :oke:
 

bergschroeder

Üye
önce oyunları yükleyen arakadaşlara çok tşk ediorum, çok guzel bir paylaşım, birde duvar kağıdı paylaşımı yapan arkadaşa cok tşk ederim, yeni paylaşımlarınızı bekliyorum, emeginize tşk ler :))
 

şener26

Üye
teşekkürlerrrrrrrrrr
 

firat1972

Üye
Arkadaslar emeğinize sağlık ben S5233W STAR Wi - Fi için antivirüs arıyorum yardım edebilirmisiniz lütfen
 

hernsn

Üye
Ellierinize sağlık arkadaşlar çok güzel ve kullanışlı hepsi...
 

calix meus

Üye
çok güzel paylaşımlar. hepinize çok teşekkürler arkadaşlar. devamını bekliyorum.
 
mojoR1

mojoR1

Üye
PAYLASIMLAR ICIN COK TESSKR EDIORM ELLERNZ EMEĞİNİZE SAĞLIK :oke:
 

muhallebi7

Üye
sağolun ii paylaşım
 
melankoliyster

melankoliyster

Üye
arkadaslar benim telefonum sürekli resetleniyor bunun sebebini bi türlü çözmedim.bide hafıza kartım da bi dosya war SThumbDB.tdb diye siliyorum tekrar geliyor.
yardımcı olursanız cok seewinirim şimdiden teşekkür ederim....
 
yusfcuk

yusfcuk

Üye
arkadaslar benim telefonum sürekli resetleniyor bunun sebebini bi türlü çözmedim.bide hafıza kartım da bi dosya war SThumbDB.tdb diye siliyorum tekrar geliyor.
yardımcı olursanız cok seewinirim şimdiden teşekkür ederim....


SThumbDB.tbd bendede var silince geri geliyor ancak bende resetleme olayı yok belki virüs te bulaşmış olabilir bilmiyorum ?
 

emox200x

Üye
bu sıtede de var oyunlar sensorlu de var twister cok sacma ama
 


Üst Alt