Samsung Star'a Özel Tüm Paylaşımlar

Sponsorlu Bağlantılar



yusfcuk

yusfcuk

Üye
İnşallah Kardeşim :)
 

Vatoz34

Üye
Peki şey varmı bunda iphone zippo eklentisi falan varya onun gibi eklentiler zar var bi tek telefonun kendiliğinden ondan başka varsa buraya ekleyebilirmisiniz ?
 

siwasspor

Üye
ewet yaa o tip şeyler warsa telde olan zar gibi proğ. warsa eklermisinizz bide şuu mesaj konusuna bi el atarmısınız 500 dio ama 230 ciwarına gelince bellek dolu silin dio ne yapacaz ona ?????

--------------- Ekleme ---------------

ufuk kardeş oyunları yükledimde gerçekten kaliteli we güzel oyunlar bi şu geyikli olanı pek anlamadı :)) ama süper gerçekten eline sağlıık ;))
 
yusfcuk

yusfcuk

Üye
Arkadaşlar Telefon PDF dosyalarını açabiliyor, Zar uygulaması var, Google Maps uygulaması var, Kronometre, Ajanda, Alarm, Arama Kaydı, Resimli Rehber, Zamanlayıcı, Dönüştürürcü, Dünya Saatleri, Not, Görevler, Ses Kaydı, RSS Okuyucu, Hesap Makinesi, MySpace, Facebook, Youtube, Flickr, Photobucket, Picasa, Friendster, Google gibi uygulamalar ve kısayollar bulunuyor yani yüklü geliyor
 
ufukano07

ufukano07

Üye
    Konu Sahibi

ufuk kardeş oyunları yükledimde gerçekten kaliteli we güzel oyunlar bi şu geyikli olanı pek anlamadı :)) ama süper gerçekten eline sağlıık ;))
O oyunda amacın geyikleri vurmak sağa sola yukarı aşağı dokunup nişan alıyorsun naşan aldıktan sonra o nişan aldığın hedefin üstüne tıklıyorsun:oke:
 

bektoo

Üye
KEW RC kardeş saol da nereye atıoz bunları ?
 
ufukano07

ufukano07

Üye
    Konu Sahibi
bektoo kardeşim oyunları hafıza kartına veya telfonuna herhangi bir yolla atıyorsun(card reader,bluetooth,usb..vs)sonra attığın oyunun jar veya jad dosyasının üstüne tıklayınca oyun yüklendi diyo olay budur sonra oyunlar ve daha fazlasından açıp oynuyorsun
 
yusfcuk

yusfcuk

Üye
ufuk kardeş saol telefona attım yükliycem birazdan oyunları eline sağlık
 
ufukano07

ufukano07

Üye
    Konu Sahibi
Ne demek kardeşim rica edrim paylaşım için burdayız bu arada ismim " Ufuk " avatarın altında da yazıyor :oke:
 
yusfcuk

yusfcuk

Üye
Ya bende S5233w var telefonda yardım bölümüne girince kamera ile ilgili bölümde otomatik odaklanma yani autofocus var diyor ancak ben bunu açamadım nasıl açarım
 
cemsimsek

cemsimsek

Üye
paylasılar için tsk:oke:
 
ufukano07

ufukano07

Üye
    Konu Sahibi
Ya bende S5233w var telefonda yardım bölümüne girince kamera ile ilgili bölümde otomatik odaklanma yani autofocus var diyor ancak ben bunu açamadım nasıl açarım
yusfcuk kardeşim s5233 ve s5233w cihazlarda maalesef autofocus özelliği yok bahsettiğin yardım menüsü tüm TouchWiz işletim sistemi kullanan samsunglarda zaten mevcut olduğu için TouchWiz işletim sistemi ile ilgili genel bilgiler yer alır yani s5233 veya s5233w için da autofocus olduğunu belirtmez.Anlatabilmişimdir inşallah:oke:
 
yusfcuk

yusfcuk

Üye
Anladım kardeşim şimdi eksik parça tamamlandı :D saol
 

nevnimbus

Üye
Teşekkür ederim.
 

3radicate

Üye
yusuf telefonda gülümseme yakalayıcı var . odaklanıyor kendisi yani :D kameraya girdigin zaman sol tarafta "S" yazan bir ikon var ona tıklayıp gülümseme yakalayıcıyı secip aktif hale getirebilirsin . .
 

samsuing

Üye
allah razı olsn herkesten çok işime yaradı bayramınız mübarek olsun
 
ufukano07

ufukano07

Üye
    Konu Sahibi
yusuf telefonda gülümseme yakalayıcı var . odaklanıyor kendisi yani :D kameraya girdigin zaman sol tarafta "S" yazan bir ikon var ona tıklayıp gülümseme yakalayıcıyı secip aktif hale getirebilirsin . .
3radicate kardeşim yanlışın var yalnız senin söylediğin olay odaklanma olayı değil karşındaki kişi gülümseyince otomatik çekme olayıdır autofocus söylediğinden bambaşka bir olaydır:oke:
 
yusfcuk

yusfcuk

Üye
Teşekkürler
 
davutcankrks

davutcankrks

Üye
arkadaşlar bosverin de böyle sensörlü oyun yokmu ya
 


Üst Alt