Yeni NDRIVE 3.5.27 s60v3/v5

Sponsorlu Bağlantılar

karatr

Üye
selam arkadaşlar,

sorunsuz yükledim, nadir3391 teşekkürler. Bir sorum olacak Türkiye haritası sorunsuz gözüküyor. Diğer ülke haritalarını ndrive\maps dizinine atmama rağmen harita kısmında gözükmüyor. Ek olarak bir işlem mi yapmak gerekiyor? Yardımcı oabilirseniz sevinirim. Teşekkürler.
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
selam arkadaşlar,

sorunsuz yükledim, nadir3391 teşekkürler. Bir sorum olacak Türkiye haritası sorunsuz gözüküyor. Diğer ülke haritalarını ndrive\maps dizinine atmama rağmen harita kısmında gözükmüyor. Ek olarak bir işlem mi yapmak gerekiyor? Yardımcı oabilirseniz sevinirim. Teşekkürler.
onalr içinde lisans yapman gerek..sonra ayarlar kısmından onalrı seçersin....
 

karatr

Üye
onalr içinde lisans yapman gerek..sonra ayarlar kısmından onalrı seçersin....

lisanslama yapmam lazım doğru ama uygulamanın neresinden istediğim haritayı seçip aktivasyon numarası gireceğim? ndrive açtığımda direk türküye haritası açılıyor.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
menüye gir yanda solda hakkında var oraya girince ortada harita var ordan seçeceksin..
 

karatr

Üye
menüye gir yanda solda hakkında var oraya girince ortada harita var ordan seçeceksin..

haritalar gelmiyor dediğim yer orasıydı:) ndrive\maps e atmıştım haritaları, farklı bir dizine mi atmam gerekiyor acaba?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
haritalar gelmiyor dediğim yer orasıydı:) ndrive\maps e atmıştım haritaları, farklı bir dizine mi atmam gerekiyor acaba?
evet oraya atacaksın ama nasıl gelmiyor? onları da lisansladın mı?
 

karatr

Üye
evet oraya atacaksın ama nasıl gelmiyor? onları da lisansladın mı?

uygulama ilk açıldığında sadece Türkiye haritası gelmişti. Bende sadece Türkiye haritasını lisanslamıştım. Daha sonra istediğim herhangi bir haritayı nasıl lisanslayabilirm?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
diğer haritaları da maps klasörüne at..sonra lisans isterse lisanslarsın istemezse biraz önce yukarda dediğim yerden hangi haritayı kullanacağını seçersin..
 

SERSEM35

Üye
nadir dostumuz,
şimdi ana dosya ve ses dosyası programı pc de masa üstünde,haritanın 37 dk kaldı..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
uygulama ilk açıldığında sadece Türkiye haritası gelmişti. Bende sadece Türkiye haritasını lisanslamıştım. Daha sonra istediğim herhangi bir haritayı nasıl lisanslayabilirm?
evet lisans istiyor lisanslıyacaksın ve menüden hakkındaya girip o haritayı seçeceksin..
 

SERSEM35

Üye
bu programları serttifalandırmak gerekiyor mu nadir dostumuz?
 

SERSEM35

Üye
sen nasıl istersen ,nadir desem yanlış olmaz değil mi?

--------------- Ekleme ---------------

su an ndrive sis programını e hafızaya yukluyorum,

--------------- Ekleme ---------------

pips_nokia_1_3_SS.sis dosyasını yükledim..harita için 20 dk kaldı
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sen nasıl istersen ,nadir desem yanlış olmaz değil mi?

--------------- Ekleme ---------------

su an ndrive sis programını e hafızaya yukluyorum,
ana programın içinden NDrive klasörü çıkacak onu hafıza kartına atacaksın..sonra indirdiğin haritayı pc ye bir yere yükle ordan Tur.map ı al bu klasördeki maps klasörünün içine at..indirdiğin ses dosyasını yine hafıza kartına attığın NDrive klaösöründeki voices klasörünün içine at..dikkat et hafıza kartına atacağın ana klasörün ismi NDrive olacak o da ilk baştaki ana programın içinden çıkıyor..sonra lisanslamayı ilk sayfadaki gibi yapacaksın..
 

SERSEM35

Üye
nadir kardeşim,
bende hafıza kartı yok yerine depo hafızasını kullanıyorum,yanlış olmuyor herhalde

--------------- Ekleme ---------------

yapamadım...

--------------- Ekleme ---------------

buralardamısın nadir kardes ..?

--------------- Ekleme ---------------

galiba hafıza kartsız olmuyor,cunku n drıve direkt telefona kuruluyor ve diğer harita ve ses dosyalrını kopyalayacak dosyaları bulamıyorsunuz.

--------------- Ekleme ---------------

Nadir kardeşim,

çok teşekkürler e depo hafızasında da bu işi çözdüm ama ...ingilizce...melahat ablayıda voıce içine kopyaladım ama nerede hata yaptım kı...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ersinciğim ilk sayfada ayrıntılı anlattım..dikkatli okursan çözersin..
 
süperüyeyim

süperüyeyim

Üye
ya dışarı çıktım sinyal göstergesi 3 e çıktı ama çalışmadı ya sadece görüntü olarak gözüktü navigasyonunu çalıştıramadım
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ya dışarı çıktım sinyal göstergesi 3 e çıktı ama çalışmadı ya sadece görüntü olarak gözüktü navigasyonunu çalıştıramadım
hava kapalıysa ve ilk defa yapıyorsan uyduyu yakalaması biraz uzun sürebilir..
 

alpbodrum

Üye
Gerçekten Teşekkürler eline koluna aklına sağlık..
 


Üst Alt