Mobil Cihazlar için Maxicep "Lite"

Sponsorlu Bağlantılar

Siz ne diyorsunuz ?

  • Evet bence de olmalı

    Kullanılan: 7 58.3%
  • Olmasına gerek yok saçma bir öneri

    Kullanılan: 5 41.7%

  • Kullanılan toplam oy
    12
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
CK1991

CK1991

Üye
    Konu Sahibi
Mobil Cihazlar için Maxicep "Lite"
mrb. benim önerim pekte zor bişey değil bugun bir wap site hazırlamak hem zahmetli hemde kullanışlı değil benim öneri yapma nedenim sitenin sayfalarının pek çok resim barındırması ve sayfalarının ortalama 70 ile 130 kb olması mobil kullanıcıları zor durumda bırakıyor ki çoğu kişinin 100 mb gibi ufak miktarda kotalarla internete eriştikleri bilindik bir gerçek bende "madem burası bir mobil cihaz ağırlıklı bir platform" diyerek vbulletin için bulunan hafif sürüm temalar yüklenmesini öneriyorum bu kota dostu temalarla forum anasayfası yaklaşık 10kb'a kadar düşmektedir zor bişey değil sadece bir tema alt tarafta bir alternatif olsun bizde mobil cihazlarımızla o temayı kullanarak maxicep'e erişelim hem daha hızlı hem kota dostu
 


Marchegiani

Marchegiani

Üye
Evet çok iyi bir öneri.
 
Ozan

Ozan

Admin
Ben şahsen iphone üzerinde bu sitede çok çok rahat dolanıyorum en ufak kasma veya benzeri bir durum söz konusu degil herşeyi yapabiliyorum. Ancak diğer telefonlar rahat dolasamıyor bunu da biliyorum, lite tema koysak yine rahat dolasılmıyor bunu da denedim sonuc olarak büyük ekranlı telefonlarda zaten bir sorun yok

Kota dostu derken, sayfalarda fazladan hiçbir grafik yok ancak ufak ekranlı symbian sistemler için imzaları ve avatarların kapalı oldugu bu temanın lite sürümü kullanılabilir o konuda size katılırım. avatar ve imzalar dısında sitede logo sunu da saymazsak tüm grafikler olabilecek min boyut ve sayıdadır.
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
bende telefonumda sorunsuz giriyorum ama arkadaşımada destek veriyorum eger boyle bişi mumkunse ve cogu kişiden yapılsın gelirse olmalıdır benım dusuncem bu
 
jackalx_06

jackalx_06

Üye
bence fena olmaz çünkü bende bu konuda sıkıntı yaşıyorum.
 
CK1991

CK1991

Üye
    Konu Sahibi
Ben şahsen iphone üzerinde bu sitede çok çok rahat dolanıyorum en ufak kasma veya benzeri bir durum söz konusu degil herşeyi yapabiliyorum. Ancak diğer telefonlar rahat dolasamıyor bunu da biliyorum, lite tema koysak yine rahat dolasılmıyor bunu da denedim sonuc olarak büyük ekranlı telefonlarda zaten bir sorun yok

Kota dostu derken, sayfalarda fazladan hiçbir grafik yok ancak ufak ekranlı symbian sistemler için imzaları ve avatarların kapalı oldugu bu temanın lite sürümü kullanılabilir o konuda size katılırım. avatar ve imzalar dısında sitede logo sunu da saymazsak tüm grafikler olabilecek min boyut ve sayıdadır.

sitenin gayet düzgün göründüğünü biliyorum ve o konuya hiçte değinmedim kastım görüntü değil veri boyutu ve sitenin temasının zaten hafif olduğunun farkındayım ama avatar ve imzalar ile konuların boyutu gayet büyük iphone gibi çoğu telefonda da wireless yok o tür telefonlar için bu bir problem değil tabiki de
 
Cynical

Cynical

Üye
Bu konuda önerim Opera Mini kullanılması. Opera mini ile resim kalitesini küçülterek yada tamamen kapatıp gerekli olduğunda resimleri yükleyerek harcanan data miktarından oldukça tasarruf sağlanıyor.
Ama kullanıcı imzalarının olmadığı bir lite versiyon fena olmazdı...
 
CK1991

CK1991

Üye
    Konu Sahibi
Bu konuda önerim Opera Mini kullanılması. Opera mini ile resim kalitesini küçülterek yada tamamen kapatıp gerekli olduğunda resimleri yükleyerek harcanan data miktarından oldukça tasarruf sağlanıyor.
Ama kullanıcı imzalarının olmadığı bir lite versiyon fena olmazdı...

resim boyutu zaten küçükteyken olan boyuttan bahsettim tabi alternatif çok wap olarakta görüntüleyebiliriz siteyi mobil görünümde ama herşey karman çorman oluyor öyle
 

Neverex

Üye
Bence gerek yok tabi bu benim şahsi görüşüm :)
 
mukoaslan

mukoaslan

Üye
girin bilgisayardan hiç gerek yok olmadı kontör yer intenet cepten hiç gerek yok 6300 dan rahatça dolaşıyom ben ohh ne ala memleket:coold:
 
Ozan

Ozan

Admin
sitenin gayet düzgün göründüğünü biliyorum ve o konuya hiçte değinmedim kastım görüntü değil veri boyutu ve sitenin temasının zaten hafif olduğunun farkındayım ama avatar ve imzalar ile konuların boyutu gayet büyük iphone gibi çoğu telefonda da wireless yok o tür telefonlar için bu bir problem değil tabiki de
wireless olmasa da artık hemen hemen merkezi heryerde 3g var ve wireless hızında site aynı hızda açılmakta tabi imza ve avatarlar konusund hak vermistim arkasındayım durumun. İlerleyen zamanlarda böyle birşey düşünecegimden emin olabilirsiniz ancak sadece nokia symbian için. iphone a özel ayrı bir görüntüye hiç gerek yok.
 
CK1991

CK1991

Üye
    Konu Sahibi
wireless olmasa da artık hemen hemen merkezi heryerde 3g var ve wireless hızında site aynı hızda açılmakta tabi imza ve avatarlar konusund hak vermistim arkasındayım durumun. İlerleyen zamanlarda böyle birşey düşünecegimden emin olabilirsiniz ancak sadece nokia symbian için. iphone a özel ayrı bir görüntüye hiç gerek yok.

tmm teşekkürler
 
mukoaslan

mukoaslan

Üye
ama 3g si olmayanlarda var
 

Mebuchadnezzar

Üye
Valla kim ne düşünür bilmiyorum ama bende n70 kullanıyorum ve sitede çok mb gidiyo die fazla giremiyorum bi çözüm bulunmalı bence
 
aydoğdu43

aydoğdu43

Üye
Şimdilik en güzel çözüm opera mini 4.2 ;)
bende N70 var 250 MB internet paketi aldım vodafonda, opera mini ile siteye çok rahat hızlı ve ucuza giriyorum içerikleri bile cepten indiriyorum.Daha ucuz olması için operada görüntülerin kalitesini düşür yada görüntüleri kapat
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt