Nokia 6220c ışık sorunu!!! yardım arkadaşlar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yeksinyigit

yeksinyigit

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 6220c ışık sorunu!!! yardım arkadaşlar
Arkadaşlar nokıa 6220c telefonum var bazen tuş takımı ışıkları sönüyor ama joystik ışıgı yanıyor sonra 30 saniye sonra falan ışık geliyor bunun cozumu varmıdır??
 


Anıl Umut

Emekli Yönetici
Araştırdım sizin için ama karşıma böyle bir şey hiç çıkmadı
Zaten daha önce de böyle bir şey duynadım ,üzgünüm:(
(Ama bi ekran ayarları parlaklık ayarları felan onlara bakın derim)
 
yigityeksin

yigityeksin

Üye
tasarruftan dolayı mı acaba? saolasın araştırdgn için..
 
|-ERKAN-|

|-ERKAN-|

Üye
bunu telefon kendisi ayarlıyor.ışık şiddetine göre kapatıp açıyor.sensör olayı bu yapacak birşey yok.
 
Emre-45

Emre-45

Üye
ekran ışıkları ayarlarındandır belki...
 
yigityeksin

yigityeksin

Üye
ama joystk ısıgı yanıyor o hiç sönmüyor sadece tus takımı ısıkları yanmıyor arada eyvallah bilgileriniz için bir de oyle deneyim..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
ilginç bir telefonmuş...
 
yigityeksin

yigityeksin

Üye
arkadaşlar yani benim yapacağım birşey yok dimi. telefonun kendi özelliğinden mi?
 
yigityeksin

yigityeksin

Üye
kardeşim o zmn joystik ısıgı neden sonmuyor??
 
|-ERKAN-|

|-ERKAN-|

Üye
evet senin yapabileceğin birşey yok kendi özelliği :)
 
yigityeksin

yigityeksin

Üye
saolun bilgileriniz için..
 

honourcour

Üye
o ısık telefonun ozelliği ama kapatabilirsin ayarlardan
 
dikcigil

dikcigil

Üye
ayarlardan kişiselleştirme ayarından durum ışıgini kapalı yaparsan joystik surkekli yanmaz
 
yigityeksin

yigityeksin

Üye
durum ışığını kapalı yaparsam tus takımı tuşları hiçbir ışık yanmaz o zmn ekran ısıgı da kesilir
 

isyankar_genc

Üye
arkadaşım durum ışığı o kapata bilirsin yanıp söner o bendede var aynı telden telefon ayarlarına gir genelde ordan kişiselleştirmeye gir bekleme moduna gir durum ışığı var o açıktır kapalı yap
 
zafer_can

zafer_can

Üye
senin bahsettiğin ışık olayı dedilde benim başımada bir güncelleme sonrasında bekleme modunda sadece ortadaki joistik tuşu 10 sn de bir yanıp sönüyordu gece karanlıkta hoş bir görüntü oluyordu sonra düzeldi bende anlamadım..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt