Evet olabilir tasarruf modunu kapatıp öyle cevap yazar mısın bir de öyle deneyelimtasarruftan dolayı mı acaba? saolasın araştırdgn için..

Doğru ya arkadaş haklı o telefonun ışık sensörü varbunu telefon kendisi ayarlıyor.ışık şiddetine göre kapatıp açıyor.sensör olayı bu yapacak birşey yok.

Evetarkadaşlar yani benim yapacağım birşey yok dimi. telefonun kendi özelliğinden mi?
Rica ederiz her zamansaolun bilgileriniz için..

