jackalx_06
Üye
sitede msn deki gibi titreşim olsa ama......
arkadaşlar sitede msn deki gibi titreşim gönderilebilse yani konuya bir yorum yazdığımızda konu sahibine titreşim göndererek onu uyarabilsek.ama bu sistemi kullanıcının isteğine bağlı olarak aktif veya pasif hale getirilebilse. bu sitede belki karışıklık yaratabilir ama sadece bir öneri. tabi çok fazla ince düşünmeden bu öneriyi yapmış ta olabilirim.eğer öyle olduysa şimdiden özür dilerim.


Buna basıldığındada şu kişi sizi dürttü diye dürttüğümüz kişiye bir pm yollansa. Diğer arkadaşların yorumlarına bakalım...
