Merhaba arkadaşlar;
Bu iPhone kıyaslaması nedir çözmüş değilim. Herkesin bir zevki vardır, herkes istediği telefonu kullanır. 1,5sene öncesine kadar NOKIA dan başka telefon kullanmadım, aklımdan bile geçmedi. Her yeni model çıktığında telefonumu yeniledim. En son n95 im varken birde iPhone hediye geldi. İkisinide kullanmaya başladım. İlk başlarda iPhone yedek telefondu, yanımda taşıyordum. Sonradan sonraya n95 yedek telefon oldu. Ve şimdi n96, n97 ve iPhone kullanmaktayım. Nokia uzun bir süre daha iPhone un ekran kalitesini, dokunmatikteki kolaylığını, rahatlığını yakalayamaz. Ekranlar çok farklı, capacitive ekran(iPhone daki) apayrı birşey. Nokia daki ekran basmatikken, iPhone daki ekran vücuttaki statik elektriği algılayarak çalışıyor.Yazılım güncellemesiyle bunu değiştirmek mümkün değil zaten. Hepsini geçtim iPhone da apayrı bir işletim sistemi mevcut. Hergün yüzlerce yeni uygulama çıkıyor.Nokia yı neden kullanıyorum; kamerası daha iyi, flash ı var. iPhone la gerek Nokia, gerekse başka bir telefonu kıyaslamam.
Hiç bir telefonu kötülemiyorum, hiç bir telefona zımbırtı demiyorum. Deneyin, test edin hoşunuza gideni kullanın...