meLarx
Üye
@melarx;
size de yorumunuz için tşk ederim,klavyenize sağlık, bu şekilde kullanıcılar tarafından yapılan geniş çaplı araştırmaları ve yorumları her zaman takdir etmişimdir... Bilinçli kullanıcı olmak ayrı birşey tabi.![]()
ne demek ben teşekkür ederim

N97 hakkında birşey daha öğrenmiş olduk.
Berbat bir telefon bu n97. İşlemci çok yavaş. Klavede herşey var bir exit yada back tuşu yok. Menü gezerken çok zor oluyor. Alet kalas gibi çok kalın. bide kııfa sokunca tam kütük oluyor. Eski iphone kullanıcısıyım. Eğer iphone dan n97 ye geçş yapmayı düşünüyorsanız aklınızdan bile geçirmeyin. Takılmaları size kafayı sıyırtır. Tuş kilini kafasına göre açar kapatır sen açarsın o açmaz klavyeyi açarsın tuş kildini bazen kaldırır bazen kaldırmaz. Her neyse... Umarım en yakın zamanda iPhone 3G S (yada çıktığında 4g) yada bir omnia hd sahibi olurum.. Yoksa n97 benim için çekilecek çile değil