<<< N97 kullananlar deneyimlerini yazsın >>>

Sponsorlu Bağlantılar

meLarx

meLarx

Üye
@melarx;
size de yorumunuz için tşk ederim,klavyenize sağlık, bu şekilde kullanıcılar tarafından yapılan geniş çaplı araştırmaları ve yorumları her zaman takdir etmişimdir... Bilinçli kullanıcı olmak ayrı birşey tabi. :D

ne demek ben teşekkür ederim :bigstar:
 


ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşım sen telefonu niye hemen sattığını yazarmsın?
 
StarDeniz

StarDeniz

Üye
n97 sahibiyim 2 masa üstü 1 note book bilgisayarım var pc den bir farkı olmayışı güzel tek sorun flash player lite yüklü olmaması onuda halletsem başka sorunum olmayacak

not bir program onu yeni keşfettim programın adı qik n97 var zaten içinde kendine oradan üyelik açıyorsun kendine ait bir sayfa veriyor örnek gibi telefonunda o an çektiğin videoyu anında o siyete atıyor ve oradan çok rahat seyredebiliyorsun
 

ortammanyaa

Üye
Sizede tşkler fikriniz ve ilginiz için,:)N97 hakkında birşey daha öğrenmiş olduk.
 
Lacoste

Lacoste

Üye
yuh lan size bi n97 yi beyenmediniz diye nokianın suyunu çıkardınız zaten nokia size zorla n97 alın demiyo ben telefoncuda kullandım gayet iyi bi telefon n95 i çok rahat ezer .
 
kur

kur

Üye
MeLARX bilincli kullanici,harika izah etmis.Telin hakkini veriyor.Su andaki En iyi Tel..N97:)
 
meLarx

meLarx

Üye
n97 sahibiyim 2 masa üstü 1 note book bilgisayarım var pc den bir farkı olmayışı güzel tek sorun flash player lite yüklü olmaması onuda halletsem başka sorunum olmayacak

not bir program onu yeni keşfettim programın adı qik n97 var zaten içinde kendine oradan üyelik açıyorsun kendine ait bir sayfa veriyor örnek gibi telefonunda o an çektiğin videoyu anında o siyete atıyor ve oradan çok rahat seyredebiliyorsun

skyfire isimli browser'ı indirirsen youtube'den vb. sitelerden videoları izleyebilirsin fakat görüntü ve ses eş zamanlı olarak ilerlemiyor bende bunu henüz N97'ye özel bir versiyonu çıkmamış olmasına baglıyorum. Ben kendi cihazımda N95 8GB versiyonunu kullanıyorum ekran biraz daha büyük oldugu için küçük bir boşluk kalıyor ayrıca gene N97 için olmadığından dolayı dokunmatik olarak kullanamıyorsun klavyedeki yön tuşlarıyla idare edicez artık N97 versiyonu çıkana kadar :)

Skyfire =>

Bu arada videonu qik'e upload etme olayını bilmiyordum hiç kurcalamadım o yazılımı verdiğin bilgi içinde teşekkür ettim ^^
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
skyfire isimli browser'ı indirirsen youtube'den vb. sitelerden videoları izleyebilirsin fakat görüntü ve ses eş zamanlı olarak ilerlemiyor bende bunu henüz N97'ye özel bir versiyonu çıkmamış olmasına baglıyorum. Ben kendi cihazımda N95 8GB versiyonunu kullanıyorum ekran biraz daha büyük oldugu için küçük bir boşluk kalıyor ayrıca gene N97 için olmadığından dolayı dokunmatik olarak kullanamıyorsun klavyedeki yön tuşlarıyla idare edicez artık N97 versiyonu çıkana kadar :)

Skyfire =>

Bu arada videonu qik'e upload etme olayını bilmiyordum hiç kurcalamadım o yazılımı verdiğin bilgi içinde teşekkür ettim ^^
Evet böyel inasnlar bilgi versin diye açıldı bu konu.Bravo arkadaşım bilgiye devam.Saçma sapan çocukça saldırı yapmayın.herkes düşüncesinde özgürdür bunu unutmayın arkadaşlar.
 

ortammanyaa

Üye
Ben artık N97 nin nokia serisi içinde gelen olumlu/olumsuz yorumlara dayanarak en iyi telefon olduğunu düşünmüyorum, kusuruma bakmayın ama Nokia cephesinden bir açıklama yapılırda atıyorum 2010 un 2. Çeyreğinde yeni firmware update yapıcaz gibisinden bişiler deyip te belki kullanıcıları heyecanlandırırlar diye sağa sola bakınıyorum kaç gündür, onlarda da bir gelişme yok. Ayrıca böle olağanüstü imkanlar sunan bir aletin özellikleri çarpıcı ve benzersiz olmalı. Mesela kamera neden 8 veya 10 mp koymuyor,işlemci hızı neden 600 yapmıyorlar, 128ram koymuş yahu 256 koysun telefona baq gör nası satar o, gerçi imkanı olan genede alıyor... Ancak iphone gibi kolayca dillerden düşecek bu gidişle. Adamlar resmen bizi kendi cihazlarına bağlıyorlar,gene beklicez anlaşılan uzuuunca bir,neyse asker dönüşü yaparız artık bir tane nasılsa ağustos 2010 beklediğim özellikte olanlar piyasaya sürülecek. :)
 
Uni

Uni

Üye
yazılım problemlerini aşana kadar N97 almayı düşünmüyorum. Biraz daha dolu bir telefon bekliyordum diyebilirim. N95 8GB'tan sonra ufak çaplı yeni bir devrim beklerken kesmedi yani bu. Ekranın hassas olmamasına çok takıldım ben, parmakla falan da öyle tık tık tık seçilmiyor işlemler. Biraz tak tuk basmak lazım. Benim baktığım N97, Nokia Shop'ta teşhir ürünüydü. Falloş olmuş olabilir ama genel şikayetlerden biri de zaten ekranın yeteri kadar hassas olmadığı. Kalemi ile tamam ama parmak ile kullanınca ı-ıh gibi bir yorum okumuştum. Kalemin telefona takılacağı bir yer var mı? Bir diğer sorun da çekilen resimlerin yarısının gri çıkması idi, ama bu yazılımla çözüldü galiba. Esas firmware güncellemesinin eylül-ekim gibi yapılacağını okudum. Mega güncelleme olacakmış. Çok farklı yerlerde okudum bunları hep, nerede diye sormayın. Gerçi herhalde bilinen şeylerdir bunlar.
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
yazılım problemlerini aşana kadar N97 almayı düşünmüyorum. Biraz daha dolu bir telefon bekliyordum diyebilirim. N95 8GB'tan sonra ufak çaplı yeni bir devrim beklerken kesmedi yani bu. Ekranın hassas olmamasına çok takıldım ben, parmakla falan da öyle tık tık tık seçilmiyor işlemler. Biraz tak tuk basmak lazım. Benim baktığım N97, Nokia Shop'ta teşhir ürünüydü. Falloş olmuş olabilir ama genel şikayetlerden biri de zaten ekranın yeteri kadar hassas olmadığı. Kalemi ile tamam ama parmak ile kullanınca ı-ıh gibi bir yorum okumuştum. Kalemin telefona takılacağı bir yer var mı? Bir diğer sorun da çekilen resimlerin yarısının gri çıkması idi, ama bu yazılımla çözüldü galiba. Esas firmware güncellemesinin eylül-ekim gibi yapılacağını okudum. Mega güncelleme olacakmış. Çok farklı yerlerde okudum bunları hep, nerede diye sormayın. Gerçi herhalde bilinen şeylerdir bunlar.

bencede arkadaşlar çok haklı.daha etkili bir cihaz beklemek suç mu yani.Nsersisini bu kadar yakından takip ettik her yıl.Ama sonuç az geldi bence.....
Neyse n900 diye bir cihaz videosunu sitemizde gördüm heralde o gelene kadar da 2011 falan olur bizde yaşlanmış oluruz :) :)
 

omerten_07

Üye
ben bir nokia n97 sahibi olarak sizlere anlatayım

telefon gerçekten mukemmel

n95 8gb ve ıphone nun elinden geçirmiş bir kişi olarak n95 ve ıphone dan daha ii tamam bazı eksikleri yok değil ama o kadarda önemli değil

ıphone kadar büyük değil ve daha kullanıslı ve dokunmatik telefon asağıdaki klavye daha hızlı mesajlama için yapılmış navigasyon tusu dediğiniz tus ise yön tusu oyunlarda programlarda vs. yerlerde kullanılıyo joystick de diye biliriz

n95 e gelince bu telefon n95 in yeni sürümü için çıkarılmış bir telefon diye biliriz çünkü n95 te olmayan eksik yanların bu telefon üzerinde tamamlanmıs dıs görünüşün değişikliğe uğramıs olduğunu görüyoruz

telefonculara da sorabilirsiniz

kesinlikle ya 5800 yada n97 diyeceklerdir

herkese ii günler..

--------------- Ekleme ---------------

bu arada multitouch özelliği ekrana bağlı değil tamamen yazılımsal

--------------- Ekleme ---------------

ben telefonu aldığım ilk gün sabahtan aksama kadar hiç müziği kapatmadım sadece deneme amaclı ses bazı yerlerde tam acık bazı yerlede ise normaldı buarada 1 saat te nitro racers diye bi oyun var onuda oynadım
ve 5 dk lık bi video buna + olarak 13 foto çektim sabah 6:30 ta baslayan mesai dolmuşta radyo yayını yaparak tüm dolmuşu sasırtarak ve gözleri üzerime çekmemle saat8:00 de sarjım tam olarak bitti

--------------- Ekleme ---------------

arkadaslar bu aradada az önce arkadasım ingilizce bi web sitesinden n97 ye ait çok özelliğin olduğunu ve bunların update lerle tamam lanacakmıs

yorumlara baktığımız zaman

söyle yorumlar var

1.nokia para kazanmak için update üretiyo telefona özellikleri yerlestiriyorlar ancak programlarını yüklemeyip sonra dan updateymiş gibi çıkartıp satısını yapıyorlar diyordu yorumda

2.bir baskası ise nokia çok fazla telefon çıkartıyo teknolojiside yetmediği için her çıkarttığı telefona alt modelini bi kaç daha özellik ekleyerek piyasa sürüyor diyor
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
ben bir nokia n97 sahibi olarak sizlere anlatayım

telefon gerçekten mukemmel

n95 8gb ve ıphone nun elinden geçirmiş bir kişi olarak n95 ve ıphone dan daha ii tamam bazı eksikleri yok değil ama o kadarda önemli değil

ıphone kadar büyük değil ve daha kullanıslı ve dokunmatik telefon asağıdaki klavye daha hızlı mesajlama için yapılmış navigasyon tusu dediğiniz tus ise yön tusu oyunlarda programlarda vs. yerlerde kullanılıyo joystick de diye biliriz

n95 e gelince bu telefon n95 in yeni sürümü için çıkarılmış bir telefon diye biliriz çünkü n95 te olmayan eksik yanların bu telefon üzerinde tamamlanmıs dıs görünüşün değişikliğe uğramıs olduğunu görüyoruz

telefonculara da sorabilirsiniz

kesinlikle ya 5800 yada n97 diyeceklerdir

herkese ii günler..

--------------- Ekleme ---------------

bu arada multitouch özelliği ekrana bağlı değil tamamen yazılımsal

--------------- Ekleme ---------------

ben telefonu aldığım ilk gün sabahtan aksama kadar hiç müziği kapatmadım sadece deneme amaclı ses bazı yerlerde tam acık bazı yerlede ise normaldı buarada 1 saat te nitro racers diye bi oyun var onuda oynadım
ve 5 dk lık bi video buna + olarak 13 foto çektim sabah 6:30 ta baslayan mesai dolmuşta radyo yayını yaparak tüm dolmuşu sasırtarak ve gözleri üzerime çekmemle saat8:00 de sarjım tam olarak bitti

--------------- Ekleme ---------------

arkadaslar bu aradada az önce arkadasım ingilizce bi web sitesinden n97 ye ait çok özelliğin olduğunu ve bunların update lerle tamam lanacakmıs

yorumlara baktığımız zaman

söyle yorumlar var

1.nokia para kazanmak için update üretiyo telefona özellikleri yerlestiriyorlar ancak programlarını yüklemeyip sonra dan updateymiş gibi çıkartıp satısını yapıyorlar diyordu yorumda

2.bir baskası ise nokia çok fazla telefon çıkartıyo teknolojiside yetmediği için her çıkarttığı telefona alt modelini bi kaç daha özellik ekleyerek piyasa sürüyor diyor

Çok iyi bir yorum.teşekkürler arkadaşım.
 

shaqo999

Üye
N97 sahibiyim makina sıfır kayıtlı . Biri Samsung Omnia Hd ile takasa girsin benimle nooolur :( Berbat bir telefon bu n97. İşlemci çok yavaş. Klavede herşey var bir exit yada back tuşu yok. Menü gezerken çok zor oluyor. Alet kalas gibi çok kalın. bide kııfa sokunca tam kütük oluyor. Eski iphone kullanıcısıyım. Eğer iphone dan n97 ye geçş yapmayı düşünüyorsanız aklınızdan bile geçirmeyin. Takılmaları size kafayı sıyırtır. Tuş kilini kafasına göre açar kapatır sen açarsın o açmaz klavyeyi açarsın tuş kildini bazen kaldırır bazen kaldırmaz. Her neyse... Umarım en yakın zamanda iPhone 3G S (yada çıktığında 4g) yada bir omnia hd sahibi olurum.. Yoksa n97 benim için çekilecek çile değil
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşım belki güncellmelerle bu dediklerin düzelir.Hemen panik yapma bence!!
 
cortex47

cortex47

Üye
Hala Anlamıosunuz Diimi Multitouch APPLE'YE AİT Bİ PATENT DEİL!Biraz Bilgi Olsun Die Forumu Araştırda Gör Kime Ait Olduğunu

yahu verdiğin sitede o firmaya ait olduğu konusunda hiç bir belge yok!???
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Bu konuya N900 bir son verecek.Hatta nokia kulislerinde n920 diye bir modelin hazırlandığı bile konuşuluyormuş.
 

perspektifx

Üye
N900 Ekim Sonunda Piyasaya çıkıyor arkadaşlar. Ben tanıtım videosunu izledim sanırım N97 nini tahtını sallayacak gibi
 

kumuks

Üye
Görünüşe bakılırsa hemde bayağ bir sallıyacak n97 i.ekranı üç boyutlu sanırım..linux işletim sistemi kullanılmış.yabancı bir forumda okumuştum.ekim ayında cıkıyormuş.
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
evet bakalım nolcak bu dokunmatik savaşı??
 


Üst Alt