Slick s60 0.51 & 0.52 (Ağustos 2009)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
maxibrk

maxibrk

Üye
    Konu Sahibi
Slick s60 0.51 & 0.52 (Ağustos 2009)
LCG (lonely cat games) 'in messenger programı arkadaşlar. En göze batan özelliği aynı anda uzantısı ve boyutu ne olursa olsun birden fazla dosya alıp gönderebilmesi....:)

:oke::oke::oke:
Alttaki link versiyon 0.52
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: kollucu, silop_kms ve Ozan


evanradieva

evanradieva

Üye
cok kb harcıyor her girişte 70kb atıyor konuşurkende cok kb yiyor kullandım güzel ama tuzlu geldi bana ustelik eksikleri var aynı anda birkac msn acmıyor facebook chat de yok ebuddy yi tek gecerim aynı anda 5 hesap actıgım halde slick ten 4 kat daha az veri harcıyor tabi 3g paketiniz varsa 100mb dokunmaz kullanın
 
maxibrk

maxibrk

Üye
    Konu Sahibi
cok kb harcıyor her girişte 70kb atıyor konuşurkende cok kb yiyor kullandım güzel ama tuzlu geldi bana ustelik eksikleri var aynı anda birkac msn acmıyor facebook chat de yok ebuddy yi tek gecerim aynı anda 5 hesap actıgım halde slick ten 4 kat daha az veri harcıyor tabi 3g paketiniz varsa 100mb dokunmaz kullanın
Haklısın... ama ben beğenerek kullanıyorum.. Çünkü bir kaç tane msn sahibi değilim ayrıca internet paketim var... Eksikler var evet ama versiyon henüz 0.51.İlerideki zamanlarda ebuddy'den daha gelişmiş olacağını düşünüyorum.
:) . . .
 
bydoqan

bydoqan

Üye
emeğine sağlık
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Denemekte fayda var
sağolasın:oke:
 
silop_kms

silop_kms

Üye
dosya alıp vermek için ideal o zaman:):oke:
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
TR olsa ve diğer lcg programları gibi rengi değişebilse süper olacak ta, maalesef yaa...:lol
 
maxibrk

maxibrk

Üye
    Konu Sahibi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt