Telefon Tavsiyesi N78 mi 6220c mi Acil Yrdm

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

travma_o7

Üye
    Konu Sahibi
N78 mi 6220c mi Acil Yrdm
Arklar yarın yni teL alcam 2si arasında Kaldm Tercihlerinizi Nédenleriyle bildirirseniz çok sevinirim herkeze teşekkürler.. sayqılar ;)
 


Neverex

Üye
Al sana iki telefonun da linklerini verdim iyice araştır kararını ver al :oke:

 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
Arkadaşım eğer N78 kadar paran varsa N79 al Mağaza Adı vermekgibi olmasın ama Electro World te İkiside Aynı fiyata...
 

travma_o7

Üye
    Konu Sahibi
Snkwal Electro world broşüründe baktım n79 göremedim yardımcı Olursn svinirim .)
 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
Arkadaşım Ben Ankaradan aldım Bayburt'ta Electro World var mı Bilmiyorum Zaten Oraya git orada söylüyorlar ben sordum N78 Ne kadar 599 N79 599 Deyince Aldım :)
 

travma_o7

Üye
    Konu Sahibi
ArkLar hepsiburada da N78 fiyatı 489 tl n79 632 ytl Aralarında 100 küsür fark var başka sitelerde n79 ucuza bulabilirmiyim ? yada 6220c yerine n78 önerebilirmisiniz ?
 
gentlement39

gentlement39

Üye
dostum bende saat 22:00de sıparıs verdım hepsi burada'dan ve n78 tavsıye ederım bende 2sı arasında kaldım
he bu arada bu gecede cuzdanı caldırdım ıcınden bır 50tl toz oldu telefonun faturasını sımdıden dusunmeye basladım :D
 

Neverex

Üye

travma_o7

Üye
    Konu Sahibi
yok değiştirmiycm 550 ytl bi bütcem var telefona ayırdığım ßu fyata aLabileceğim en iyi tlfn hanqisi oLr ?
 

Neverex

Üye
yok değiştirmiycm 550 ytl bi bütcem var telefona ayırdığım ßu fyata aLabileceğim en iyi tlfn hanqisi oLr ?

Telefonun hakkında bana bilgi verirmisin?

--------------- Ekleme ---------------


Bak şu linkten araştır bul
 

travma_o7

Üye
    Konu Sahibi
Kamerası iyi oLsn (özellikle gece çekimleri ) , Sorun çıkartmasn ..(garantiye göndercek şekilde) , Ekranıda 2.4 oLrsa bnm için iyi olr .
 
omer1739

omer1739

Üye
ben 6220 c kullanıyorum cokta memnunum wıfı ıstıyosan bılemem yanı
 
|-ERKAN-|

|-ERKAN-|

Üye
n79 al bence arkadaşım n78 3,2 mp kamera var sonuçta.6220c değeri sürekli düşen bir cihaz yinede sen bilirsin :)
 
gentlement39

gentlement39

Üye
N78 : Wi fi , gps, 3g
6220 c : Wifi yok gps var 3g var ama bu devirde wifi olmayan telefona 450 lira verilmez hepsi burada comda fiyatlar en uygun olanı ama sen bilirsin
 

travma_o7

Üye
    Konu Sahibi
Araştırdıklarıma göre n78 çok çabuk arızalanıyormuş tuş takımları basmamazlık yapma 2-3 kerede bastığın tuşu algılama gibi sorunları varmış. Bu yüzdn n78 den korkuyorum . 6220c teknosada baktım oyuncak gibi geldi . (dış görünüş olarak ). n79 ve n82 de akLmda doru bi seçm ypmam lazm.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
N79 N82 ye göre biraz daha göze hitap ediyor ve gösterişli teknik yönden hiçbir farkları yok..N79 tavsiye ederim...
 

Numpad07

Üye
n79 daki çift led video çekimlerinde kullanılabiliyor fakat xzenon flash sadece fotoğraf çekimlerinde kullanılıyor . ama n82 in gece çekimleri n79a fark atabilcek düzeyde diyebilirim..
 

ssaytek16

Üye
n78 biraz yavaş 6220c de flaş olayı çok iyi ama n78 kadar özellik yok seste biraz n78 e göreaz
:oke:
 
gentlement39

gentlement39

Üye
n78 biraz yavaş 6220c de flaş olayı çok iyi ama n78 kadar özellik yok seste biraz n78 e göreaz
:oke:
haklısın ama benim cihaz bugün elime geçti gps bir türlü giremedim kırklareli/pehlivanköy ilçesindenim acaba kaç dakikada uyduya bağlanır bilgisi olan varsa yazabilir mi? 10 dakika bekledim birşey olmadıo hemde balkona çıkıp yaptım
 
yigityeksin

yigityeksin

Üye
nokıa 6220c al kardeşim 10 numara telefon;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
2
Görüntüleme
463
can_huso_sulo
osmanmert94
Cevap
21
Görüntüleme
1K
ByKatre
OnurErtas
Cevap
7
Görüntüleme
814
whatthef.


Üst Alt