General mobile discovery mi sensation XE mi Acil ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yeauw

yeauw

Üye
    Konu Sahibi
General mobile discovery mi sensation XE mi Acil ?
iki telefon arasında acil seçim yapmam gerekiyor sizce hangisi neden ?
farklı öneride bulunmayın çünki satın alamayacağım tercih yapacağım :)
lütfen nedenleriyle birlikte söylerseniz sevinirim arkadaşlar discovery ne kadar sağlam bilmiyorum oyuzden kyasladım yoks discovery dahaa iyi olduğunun farkındayım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra


caglar b

caglar b

Üye
müzik dinlerim yanında beats de veriyorlar diyorsan, bide s3 gibi damacana plastigi olmasın diyosan xe, geri kalan herşey için gmd
 
  • Beğen
Tepkiler: yeauw ve Buğra
Buğra

Buğra

Admin
xe kullanmadım ama müzik seviyorsan tabiki xe ama ben discovery kullanıyorum seside gayet güzel kulaklık olsun vs iyi cihaz :spr
 
  • Beğen
Tepkiler: yeauw
DalvikCache

DalvikCache

Üye
xe de 768 ram var bilginize
 
  • Beğen
Tepkiler: yeauw
yeauw

yeauw

Üye
    Konu Sahibi
peki generap mobile ekranı gorilla glass mı ?
 
yeauw

yeauw

Üye
    Konu Sahibi
Wallamı :D ozaman general mobile alıyorum değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :) Konu kilit lütfen :)
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
konu sahibi isteği üzere :locked2:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt