Telefon Tavsiyesi 6220 classic mi 5800 XpressMusic mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mahmet96

Üye
    Konu Sahibi
6220 classic mi 5800 XpressMusic mi?
Arkdaşlar iki telefonun arasında 300 lira gibi bi fiyat farkı var. 5800ın artıları ekranın büyüklüğü, dokunmatik oluşu, wi-fi ve daha uzun pil ömrü. Ama 5800 lar genelde sorunlu okuduğum yorumlara göre. Sizce bu fiyat farkı değer mi hangisini almamı tavsiye edersiniz?
 


Marchegiani

Marchegiani

Üye
Tabii ki de 5800.
 

Neverex

Üye
Arkdaşlar iki telefonun arasında 300 lira gibi bi fiyat farkı var. 5800ın artıları ekranın büyüklüğü, dokunmatik oluşu, wi-fi ve daha uzun pil ömrü. Ama 5800 lar genelde sorunlu okuduğum yorumlara göre. Sizce bu fiyat farkı değer mi hangisini almamı tavsiye edersiniz?

Tabii ki de 5800.

Bence 5800 alma çünkü bu forumda da başka sitelerde de 5800 dan memnun olan yok ama 6220c yi ben de araştırıyorum
Sana dokunmatik diye güzel gelebilir ama pişman olan çok kişi var bunu da bir düşün
Bak sana 2 telefonun da linklerini verdim ikisinin de iyice incele kararını ver ve al


 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
Bence 2sinide Alma N79 al...:oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt