Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Unutmayın ki burada hepimiz üyeyiz ki hatalı davranmamışken düşünmem bile bu durumu, sert, seviyeli admin istiyorsanız hep pmle iletişimde olalım Biz sizlerin içinden geldik, sizlerden farklı davranmıyoruz..
benim için Admin / üye ayrımı yoktur..
Mebuchadnezzar
Üye
Peki salih Ben buraya bi yazı yazmıştım bi slogan silinme nedenini söylermisin ?
Salihyet
Üye
Konu Sahibi
Sorununuzu özelden bildirin, her hangi bir fikim yok, şu an hatırlayamadım..
( trübünlere oynamak çözüm değil.. )
Gel söyle özelden, neyse problem çözeriz, hatamız varsa telafi de ederiz..
Anıl Umut
Emekli Yönetici
Ben uyarıyosunuz derken şaka yapıyodum ya..:ssne kadar da abartıyor bazı üyeler .Adminlerin ne hatasını gördünüz?Haksız yere ne yaptılar ki böyle diyorsunuz?