C01aY
Üye
Gereksiz Teşekkür Mesajları
Forumda Teşekkür ET Butonu bulunmasına rağmen kullanıcıların çoğu bu butonu kullanmak yerine konulara "tşk, teşekkür ederim, thanks" gibi mesajları kullanarak hem forumu kirletiyor hem de mesaj sayılarını artırıyolar.Ben konularda bulunan teşekkür mesajlarının silinmesini istiyorum.
En azından pek eski konulara gidilmesede yeni konulardaki gereksiz teşekkür mesajlarıyla ilgilenilmesi gerekir diye düşünüyorum
Saygılarımla
Şimdi bir konumuz var, 12sayfa olsun, bunun içlerinde gereksiz teşekkür mesajları da var, konudaki uygulamayı yükleyemeyen YARDIM isteyen kullanıcılarda var.İşte bu konuyu açan kişi kendisinden yardım bekleyen kişilerin mesajlarını göremiyo !!!Ve hatta ilgisizlikten dolayı kullanıcılardan bazıları konuyu açan kişiye işi küfür etme noktasına kadar getiriyo.
Bi keresinde de şahit olmuştum.Tesadüfen konudaki herhangi bir sayfayı açtım.Gereksiz mesajlarla dolu konuda kullanıcı yardım bekliyordu.Ama nafilee.Üye yardımına karşılık alamamış,İşin kötü tarafıda Maxicep adına şöyle bi mesaj bırakmıştı:"BEN BÖYLE İLGİSİZ BİR FORUM GÖRMEDİM"
En azından pek eski konulara gidilmesede yeni konulardaki gereksiz teşekkür mesajlarıyla ilgilenilmesi gerekir diye düşünüyorum
Saygılarımla
Şimdi bir konumuz var, 12sayfa olsun, bunun içlerinde gereksiz teşekkür mesajları da var, konudaki uygulamayı yükleyemeyen YARDIM isteyen kullanıcılarda var.İşte bu konuyu açan kişi kendisinden yardım bekleyen kişilerin mesajlarını göremiyo !!!Ve hatta ilgisizlikten dolayı kullanıcılardan bazıları konuyu açan kişiye işi küfür etme noktasına kadar getiriyo.
Bi keresinde de şahit olmuştum.Tesadüfen konudaki herhangi bir sayfayı açtım.Gereksiz mesajlarla dolu konuda kullanıcı yardım bekliyordu.Ama nafilee.Üye yardımına karşılık alamamış,İşin kötü tarafıda Maxicep adına şöyle bi mesaj bırakmıştı:"BEN BÖYLE İLGİSİZ BİR FORUM GÖRMEDİM"




