Gereksiz Teşekkür Mesajları

Sponsorlu Bağlantılar

C01aY

C01aY

Üye
    Konu Sahibi
Gereksiz Teşekkür Mesajları
Forumda Teşekkür ET Butonu bulunmasına rağmen kullanıcıların çoğu bu butonu kullanmak yerine konulara "tşk, teşekkür ederim, thanks" gibi mesajları kullanarak hem forumu kirletiyor hem de mesaj sayılarını artırıyolar.Ben konularda bulunan teşekkür mesajlarının silinmesini istiyorum.

En azından pek eski konulara gidilmesede yeni konulardaki gereksiz teşekkür mesajlarıyla ilgilenilmesi gerekir diye düşünüyorum

Saygılarımla

Şimdi bir konumuz var, 12sayfa olsun, bunun içlerinde gereksiz teşekkür mesajları da var, konudaki uygulamayı yükleyemeyen YARDIM isteyen kullanıcılarda var.İşte bu konuyu açan kişi kendisinden yardım bekleyen kişilerin mesajlarını göremiyo !!!Ve hatta ilgisizlikten dolayı kullanıcılardan bazıları konuyu açan kişiye işi küfür etme noktasına kadar getiriyo.
Bi keresinde de şahit olmuştum.Tesadüfen konudaki herhangi bir sayfayı açtım.Gereksiz mesajlarla dolu konuda kullanıcı yardım bekliyordu.Ama nafilee.Üye yardımına karşılık alamamış,İşin kötü tarafıda Maxicep adına şöyle bi mesaj bırakmıştı:"BEN BÖYLE İLGİSİZ BİR FORUM GÖRMEDİM"
 
  • Beğen
Tepkiler: ipkry, Marchegiani, aLLbiNo ve 3 diğerleri


HenryBenzema1410

HenryBenzema1410

Üye
haklısın kardeşim. aynen öyle
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
Ama bazı forumlarda teşekkür mesajları siliniyor bu üyeleri kötü etkiliyor, bence bolesi daha iyi
 
C01aY

C01aY

Üye
    Konu Sahibi
Lina_TR

Lina_TR

Üye
Neden kirlilik yapsın ki ?

--------------- Ekleme ---------------

Bı konu vardır çok güzeldir teşekkür butonuna basarsın bi konu vardır o kadar iyi deıldir bi konu vardır paylaşım deildir böyle farklılıklar vardır.eğer konuya teşekkür yazmayın denilinirse artık birçok konu yorumsuz kalır kimse tsk butonunada basmaz konuyu açan üye paylaşımdan sogur
 
Bora

Bora

Üye
Bu güzel konu için yandaki üye ******* adlı üyemize teşekkür etti. Yazısının görünmesindense Benim; ''Çok teşekkür ederim kardeşim ellerin dert görmesin emeğine sağlık.'' demem arasında çok fark vardır.Bence gayet güzel hiç ellenmesin.İSteyen istediği gibi yapsın.
 
erfc20

erfc20

Üye
tesekkür butonu varmıydıki
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
Evet katılıyorum
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Bu güzel konu için yandaki üye ******* adlı üyemize teşekkür etti. Yazısının görünmesindense Benim; ''Çok teşekkür ederim kardeşim ellerin dert görmesin emeğine sağlık.'' demem arasında çok fark vardır.Bence gayet güzel hiç ellenmesin.İSteyen istediği gibi yapsın.

Hemfikirim. :oke:

tesekkür butonu varmıydıki

Konudaki ilk mesajın sağ alt köşesinde var. :hmmm
 
osaka123

osaka123

Üye
gerçekten gerekli bir konuya değinmişsin aynen katılıyorum buarada tşkürümü verdim:ehe
 
Cynical

Cynical

Üye
Bu güzel konu için yandaki üye ******* adlı üyemize teşekkür etti. Yazısının görünmesindense Benim; ''Çok teşekkür ederim kardeşim ellerin dert görmesin emeğine sağlık.'' demem arasında çok fark vardır.Bence gayet güzel hiç ellenmesin.İSteyen istediği gibi yapsın.

Katılıyorum. Teşekkür butonunu kullanmak özel günlerde sms atmak gibi biraz. "Teşekkür ederim" demenin yerini tutmuyor.
 
İmparatore

İmparatore

Üye
bence mesajlarin küfür,... vs. icermedigi sürece silinmemesi lazim. bunu cok sacma buluyorum. herkesin istedigini yazma haki var.
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
Saten silinmiyor gereksiz konular siliniyor
 
haciorhan

haciorhan

Üye
Neden kirlilik yapsın ki ?

--------------- Ekleme ---------------

Bı konu vardır çok güzeldir teşekkür butonuna basarsın bi konu vardır o kadar iyi deıldir bi konu vardır paylaşım deildir böyle farklılıklar vardır.eğer konuya teşekkür yazmayın denilinirse artık birçok konu yorumsuz kalır kimse tsk butonunada basmaz konuyu açan üye paylaşımdan sogur


Aynen sana katılıyorum.:oke: Dediğin gibi paylaşımdan soğur....
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Bu güzel konu için yandaki üye ******* adlı üyemize teşekkür etti. Yazısının görünmesindense Benim; ''Çok teşekkür ederim kardeşim ellerin dert görmesin emeğine sağlık.'' demem arasında çok fark vardır.Bence gayet güzel hiç ellenmesin.İSteyen istediği gibi yapsın.

Aynen katılıyorum...
 
C01aY

C01aY

Üye
    Konu Sahibi
Peki Tamam hepiniz haklısınız, bi de bana kulak verin o zaman !

Şimdi bir konumuz var, 12sayfa olsun, bunun içlerinde gereksiz teşekkür mesajları da var, konudaki uygulamayı yükleyemeyen YARDIM isteyen kullanıcılarda var.İşte bu konuyu açan kişi kendisinden yardım bekleyen kişilerin mesajlarını göremiyo !!!Ve hatta ilgisizlikten dolayı kullanıcılardan bazıları konuyu açan kişiye işi küfür etme noktasına kadar getiriyo.
Bi keresinde de şahit olmuştum.Tesadüfen konudaki herhangi bir sayfayı açtım.Gereksiz mesajlarla dolu konuda kullanıcı yardım bekliyordu.Ama nafilee.Üye yardımına karşılık alamamış,İşin kötü tarafıda Maxicep adına şöyle bi mesaj bırakmıştı:"BEN BÖYLE İLGİSİZ BİR FORUM GÖRMEDİM"

Şimdi bana hak veriyo musunuz?
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Teşekkür mesajlarının silinmesi çok teferruatlı bir konu, fakat konu sahibi ve konu hakkında bilgili kişiler konuda sanmıyorum ki düzgün yazılmış bir mesajı gözünden kaçrısınlar..
 
arslansem

arslansem

Üye
Butonla yazı arasında çok büyük fark var.Ki bazen bazı bölümlerde çok güzel paylaşım yapanlar var bu durumlarda hem teşekkür edesim hem butona basasım geliyor :ehe
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
Peki Tamam hepiniz haklısınız, bi de bana kulak verin o zaman !

Şimdi bir konumuz var, 12sayfa olsun, bunun içlerinde gereksiz teşekkür mesajları da var, konudaki uygulamayı yükleyemeyen YARDIM isteyen kullanıcılarda var.İşte bu konuyu açan kişi kendisinden yardım bekleyen kişilerin mesajlarını göremiyo !!!Ve hatta ilgisizlikten dolayı kullanıcılardan bazıları konuyu açan kişiye işi küfür etme noktasına kadar getiriyo.
Bi keresinde de şahit olmuştum.Tesadüfen konudaki herhangi bir sayfayı açtım.Gereksiz mesajlarla dolu konuda kullanıcı yardım bekliyordu.Ama nafilee.Üye yardımına karşılık alamamış,İşin kötü tarafıda Maxicep adına şöyle bi mesaj bırakmıştı:"BEN BÖYLE İLGİSİZ BİR FORUM GÖRMEDİM"

Şimdi bana hak veriyo musunuz?

Bir yönden haklı bende katılıyorum çünkü benimde bir çok konumda bana soru soruyorlar ama tşkr msjlarından göremiyorum buluncaya kadar her sayfaya bakıyorum ondan sonra, ne biçim konu diye tepki alıyorum:)
Aslında teşekür msjları yerine saolsun adminler teşekkür büton çıkardı onları kullanmalıyız diye düşünüyorum
Konular sayfa sayfa oluyor soruları ulaşmak zor oluyor bence...:hmmm
 
SOLIDMEMO96

SOLIDMEMO96

Üye
Bu güzel konu için yandaki üye ******* adlı üyemize teşekkür etti. Yazısının görünmesindense Benim; ''Çok teşekkür ederim kardeşim ellerin dert görmesin emeğine sağlık.'' demem arasında çok fark vardır.Bence gayet güzel hiç ellenmesin.İSteyen istediği gibi yapsın.

katılıyorum bora abi çoğu kişinin mesaj yazması daha içtendir bende mesaj yöntemini kullanıyorum ha,bu demek değildir ki mesaj kasıp böyle birşey söylüyoruz
 


Üst Alt