Arkadaslar Kullandıgınız Msn vs. programlarına dıkkat edin.Cogu programda virüs bulunmaktadır vede telefonunuzdan internet baglantısı kurdugunuzda arka planda size hissettirmeden özel bilgi veya dosyalarınızı , sn ve Mail şifrelerinizi virüs üreticisinin belirledigi noktalara upload etmektedir.Daha önceden kullandıgım bir kac msn programında bu durumla karsılasmıs bulunmaktayım.Nokia N serisinin bazı modelleri programı kurmadan önce size uyarı verebiliyor '' Bu dosya Kamera , mikrofon ve özel bilgilerinize erismek istiyor.Devam etmek istiyormusunuz '' gibisinden uyarı vermektedir.Günümüz sartlarında bu tür programlara virüs eklemek cok kolay ( unmakesis programı gibi.bu bir türkceleştirme programıdır. ) bu virüs lerin çoğunu PCnızde kullandıgınız antivirüs programları farkedememektedir.Ben Kaspersky Antivirüs İnternet security 2009 kullanmaktayım yinede bu virüsleri bulamadı.
Bu tür programları telefonunuza kurarken bir kez daha düşünün arkadaslar.1 veya 1 buçuk hafta önce bu olayı yasadım bu yüzden sizleri uyarmak istedim arkadaslar.