Artık ÇALIŞIYOR !! Kanka Msn (En Ucuz Msn Programı)

Sponsorlu Bağlantılar

losho

Üye
ya ben nasıl çalıştırcamı bilmiorum yardım edin tel:samsung 3600 nolur yahh :S:S:S:(:agla:bilmm:sos:cnfsd::cry::agla2:
 


BEATNİC08

Üye
bu programdan gayet memnunum arkadaşlar dahaa önce yüklemiştim ama kart yenilenmesi nedeniyle silinmişti telefondean.paylaşım için sağol:)
 
caner_adu

caner_adu

Üye
allah razı olsun bu programı yayınlayandan en kaliteli msn programı budur başkada bişey demem diğerlerinin hiçbirini yüklemeyin boşuna....
 
djfirsttime

djfirsttime

Üye
slm ben dj CEYHUN saati 1 kontör mü bunun denemedim daha yeni deniycem de
 

hotbord_34

Üye
slm ben dj CEYHUN saati 1 kontör mü bunun denemedim daha yeni deniycem de

saat ıle alakası yok kullandıgın veri alıs verıs basına kullandıgın operator tarafından ucretledırılıyor yada internet paketi alıyorsunuz
 

denizcismail

Üye
N95 te kullandım. jar uygulaması çalışıyor. kablosuz olarak denedim bağlandı.. görüşmeyi sağlıyor.. turkcel msn ayarlarından bağlanmadı. turkcell internet ayarlarından bağlanabiliyorum. anlık iletisi hızlı turkcelin kendi msn si gibi donuk ve bazı yazdıklarını göndermeme gibi bir problemi yok. gps sayacı gerçekten artı güzellik sağlıyor... TAVSİYE EDERİM.

NOT:yeni sürümleri mevcut. kendi web sitelerinden indirmenizi tavsiye ederim.
 
KLEMURİSHİ

KLEMURİSHİ

Üye
hocam 6630 da çalıştıran varmı.... program açılıyor ama kullanıcılar tarafından farkedilmelerine rağmen veri akışı yok... sağlam ğpro. değil bence...
 

rapasil

Üye
arkadaslar bende bunu kullanıorum telım 5300 cokda memnunm ekonomık saate 1kont gdıo.. şimdiden hayrlı olsun:oke:
 
mamy_gs

mamy_gs

Üye
Ben denedim ama çok kntr gidiyor...mesela programa girdiğimde 30 kntrm var program açıkken soruyorum 26 kntr gösteriyo programı kapatıp tekrar soruyorum 28 kntörüm var ..
 
silop_kms

silop_kms

Üye
paylaşım için teşekkürler eline sağlık
 

nzm_123

Üye
ya program super acayıp ucuz da samsungda acamadım nie bılmıyom
 
doganxx

doganxx

Üye
sağ ol kardeşim benim beeeeeee :)
 
MusiqStyle

MusiqStyle

Üye
walla bende wap da hata werdi internetle açtım :)
 

playboyss

Üye
telefon symbian ise bu program sana göre değil. sen turbo msn dene bu java teller için. yani s40 senin tel s60 olduğundan.
 

thewelet

Üye
Arkadaslar Kullandıgınız Msn vs. programlarına dıkkat edin.Cogu programda virüs bulunmaktadır vede telefonunuzdan internet baglantısı kurdugunuzda arka planda size hissettirmeden özel bilgi veya dosyalarınızı , sn ve Mail şifrelerinizi virüs üreticisinin belirledigi noktalara upload etmektedir.Daha önceden kullandıgım bir kac msn programında bu durumla karsılasmıs bulunmaktayım.Nokia N serisinin bazı modelleri programı kurmadan önce size uyarı verebiliyor '' Bu dosya Kamera , mikrofon ve özel bilgilerinize erismek istiyor.Devam etmek istiyormusunuz '' gibisinden uyarı vermektedir.Günümüz sartlarında bu tür programlara virüs eklemek cok kolay ( unmakesis programı gibi.bu bir türkceleştirme programıdır. ) bu virüs lerin çoğunu PCnızde kullandıgınız antivirüs programları farkedememektedir.Ben Kaspersky Antivirüs İnternet security 2009 kullanmaktayım yinede bu virüsleri bulamadı.
Bu tür programları telefonunuza kurarken bir kez daha düşünün arkadaslar.1 veya 1 buçuk hafta önce bu olayı yasadım bu yüzden sizleri uyarmak istedim arkadaslar.
 
isokayaci

isokayaci

Üye
0.5 sürümü cıktı
 

swat131

Üye
tam olarak ne kadar kntr yiyo
 

irem9235

Üye
6300dan girdm avea hattımda ama bağlantı yok diip duuruo kntrde var uff anlamadm
 
pesimist_style

pesimist_style

Üye
    Konu Sahibi
Bunda Virüs Olmaz Kardeşim Sonuçla Orjinal Dosyayı Yayınladım... Şirkette Sahtekarlık İçin Adını Kirletmek İstemez Dimi bence
 

sweet_cellad

Üye
ya 6230i ye yükledim önceden çalışıyodu şimdi error diyo yaaaaaa:(((((( birisi açıklık getirsin:(
 


Üst Alt