Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Artık ÇALIŞIYOR !! Kanka Msn (En Ucuz Msn Programı)
Sponsorlu Bağlantılar
klazz
Üye
bende de aynı hatayı veriyor sambyanos eror diyor acab en yapmalıyım
luque
Üye
Bende de bağlanıyor diyor fakat bekliyorum bir türlü bağlanmadı,msn açılacak sayfayı tarıyor tarıyor fakat bir türlü açılmıyor msn.
lisesi53
Üye
bende çalıştıramadım. jar ı indirdim ama olmuyor. telefon samsung L700.. ?
abi jad diil mi samsunga uyan??yanlış bilio da olblrm
-LiveYourLife-
Üye
Gerçekten Güzel Program
emreilhans
Üye
ben denedim harika bişii önüne yüzlerce kişiyi döküyo
sezzar
Üye
5800xpressmusic kullanıorm ve kuramadım yardımcı olabilirmisiniz??????
ÇAPRAZZADE
Üye
sağolllllllllllllllllllllllll
pesimist_style
Üye
Konu Sahibi
bide arkadaş bulucusu var süper
istediğin ilden kzı erkek buluyosun
yakında yeni özellikler çıkacak
titreşim bie atacaksın sabredin
geliyo..
potansiyel52
Üye
eyw. kardeşim çalışıyor bi problem yok emeğin için teşekkürler...
sukruerer
Üye
bu program samsung L700 DEDE GEÇERLİ Mİ
SharpEd0
Üye
karsıdan yazılanları görmuyorum telefonum n73 bilgisi olan warmı paylasım icin tsk kurler
--------------- Ekleme ---------------
karsıdan gelen yazıları göremıyorum telefonum n73 bılgısı olan söleyebilirmı paylasım icin tşkler
burak_uygur
Üye
saago kaç kontor gidio tam olarak dk başına mı yoksa saat başına mı yoksa her girmende belli bi şe mi çekior..?:S
mesut öncel
Üye
arkadasım stn yazmıslar bunun bır saat filan bence olmas ama cok az verı harcıor vodafonda 100 kb 1 kontör türkceel ve aveada 60 kb1 kontör ben yerı geldı baya bır konustum bır haftada kontorum bıle gıtmedı
__xD__
Üye
ben u600 de kullanıyorum...program çok güzel ancak sürekli bağlantı kopuyor :S
Silinen Üye 392151
Kapalı Hesap
bende n73e bunu yükledim ama açılmıyo. sunucu bağlanamıyor bağlantı yok hatası veriyor napmam lazım acil fazla kontör harcamayan msn lazım bana lütfen yardım edin..
emre1985
Üye
eline ve emegine sağlık kardeşim cok guzel bir paylasım ancak symbian s60 Error:36 sistem hatasını cok veriyor
sari.936
Üye
süper 1pro az kont yıyo bende 6630 da calıstırıyom yawaslama falan da yok