Artık ÇALIŞIYOR !! Kanka Msn (En Ucuz Msn Programı)

Sponsorlu Bağlantılar

klazz

klazz

Üye
bende de aynı hatayı veriyor sambyanos eror diyor acab en yapmalıyım
 


luque

Üye
Bende de bağlanıyor diyor fakat bekliyorum bir türlü bağlanmadı,msn açılacak sayfayı tarıyor tarıyor fakat bir türlü açılmıyor msn.
 

lisesi53

Üye
bende çalıştıramadım. jar ı indirdim ama olmuyor. telefon samsung L700.. ?
 
EFE_57

EFE_57

Üye
ßen denedim Lütfen ßekleyin.ßağlantı Kuruluyor... dior ßekliorum ßişi yok...

Sorun ne acaba?
 
elnino757

elnino757

Üye
kardeş süper çalışıo da çok yavaş
tel N73

--------------- Ekleme ---------------

abi jad diil mi samsunga uyan??yanlış bilio da olblrm
 
-LiveYourLife-

-LiveYourLife-

Üye
Gerçekten Güzel Program ;)
 
emreilhans

emreilhans

Üye
ben denedim harika bişii önüne yüzlerce kişiyi döküyo :)
 

sezzar

Üye
5800xpressmusic kullanıorm ve kuramadım yardımcı olabilirmisiniz??????
 

ÇAPRAZZADE

Üye
sağolllllllllllllllllllllllll
 
pesimist_style

pesimist_style

Üye
    Konu Sahibi
bide arkadaş bulucusu var süper

istediğin ilden kzı erkek buluyosun

yakında yeni özellikler çıkacak

titreşim bie atacaksın sabredin

geliyo..
 

potansiyel52

Üye
eyw. kardeşim çalışıyor bi problem yok emeğin için teşekkürler...
 

sukruerer

Üye
bu program samsung L700 DEDE GEÇERLİ Mİ
 
SharpEd0

SharpEd0

Üye
karsıdan yazılanları görmuyorum telefonum n73 bilgisi olan warmı paylasım icin tsk kurler

--------------- Ekleme ---------------

karsıdan gelen yazıları göremıyorum telefonum n73 bılgısı olan söleyebilirmı paylasım icin tşkler
 

burak_uygur

Üye
saago kaç kontor gidio tam olarak dk başına mı yoksa saat başına mı yoksa her girmende belli bi şe mi çekior..?:S
 
mesut öncel

mesut öncel

Üye
arkadasım stn yazmıslar bunun bır saat filan bence olmas ama cok az verı harcıor vodafonda 100 kb 1 kontör türkceel ve aveada 60 kb1 kontör ben yerı geldı baya bır konustum bır haftada kontorum bıle gıtmedı
 

__xD__

Üye
ben u600 de kullanıyorum...program çok güzel ancak sürekli bağlantı kopuyor :S
 

Silinen Üye 392151

Kapalı Hesap
bende n73e bunu yükledim ama açılmıyo. sunucu bağlanamıyor bağlantı yok hatası veriyor napmam lazım acil fazla kontör harcamayan msn lazım bana lütfen yardım edin..
 
emre1985

emre1985

Üye
eline ve emegine sağlık kardeşim cok guzel bir paylasım ancak symbian s60 Error:36 sistem hatasını cok veriyor
 
sari.936

sari.936

Üye
süper 1pro az kont yıyo bende 6630 da calıstırıyom yawaslama falan da yok
 
pesimist_style

pesimist_style

Üye
    Konu Sahibi
burdan anlasıldığı gibi 6630 da sorunsuz :D:D

bendede 6630 var süper... sorun yapmıyo
 


Üst Alt