Artık ÇALIŞIYOR !! Kanka Msn (En Ucuz Msn Programı)

Sponsorlu Bağlantılar

PRSO

Üye
Kaç kontör gidiyo
 


tunahan53

tunahan53

Üye
eline sağlık teşekkürler
 
pesimist_style

pesimist_style

Üye
    Konu Sahibi
eyvallah
 
ergunx

ergunx

Üye
yaw erişim noktasını avea. turkcell yada vodafone internet seçin çaloşiyor süper pro
 

pisikomurat

Üye
7610 da çalıştırırmı
 
black_21

black_21

Üye
kardes ben denedim emek için tşkkür fakat hattım turkcell olduğu için daha girişte 2 ktr gidio:agla yoksa program gayet iyi :oke:
 
umut0628

umut0628

Üye
saol dostum güzel bi program eline salık vede 6630 da calışıyor cok güze hemde
 
pesimist_style

pesimist_style

Üye
    Konu Sahibi
kardes ben denedim emek için tşkkür fakat hattım turkcell olduğu için daha girişte 2 ktr gidio:agla yoksa program gayet iyi :oke:
gider :DD: telsimde süper ama
D:
100 kb dolmasan kont bile almıyo
 

madencii

Üye
kardeş beni telden giriyorum hemen geri çıkıyo bağlantı kopuyo diyo hiç giremiyorum hemen çıkıyo 2 de kontur gidiyo
 

İ550W

Üye
Arkadşlar ben denedim güsel bi program..
Tel..samsung i550w
 
padisah_58

padisah_58

Üye
bende çalışmıo tel uıq benim p910i. açılıo ama okadar beyaz sayfada kalıyor.
 
4BQSS__

4BQSS__

Üye
sonny erricson k750i acar mı fikri olan var mı yada deneyen ?
 

gzd.

Üye
ya bu 5610 da çalışmıyor mu?
 

emre61611

Üye
n73 de çalışmıo bu ya ndn
 
wolfrak

wolfrak

Üye
saol
 
mesut öncel

mesut öncel

Üye
arkadaslar bu msnenın bu surumu öldü artık dıorum her dakka baglantı kopuor
 
bulentba

bulentba

Üye
milleti kandırmayalım tarafımdan n70te denenmiştir daha bağlanmadan 15 kontör yedi milleti aldatmayın dikkatli olalım arkadaşlar:nono::@
 

samsun99

Üye
arkadaşlar avea hatta ne kadar kontur yer kanka
 
pesimist_style

pesimist_style

Üye
    Konu Sahibi
son kez açıklama yapıyorum...

bikere s60 telefonlarda olur.. olmaz demeyin n70 serilerinni hepsinde olur hatta tüm üst modellerde..

bikere 15 kontör gitti dedn demekki türkselle 15 kere denedin.... tüksell her girişe başta 1 kontör alıyo sonra yazdıın içinde kontör gidiyo..

Size tavsiyem wodefonede deneyin süper 100 kb dolmadan kontör almıyo... bide her girişte 1 kontör alma sorunuda yok tüksell gibi..

yukarda programda kb diye gösteriyo nekadar gittiğini ordan bakabilirsiniz... ii geceler..

--------------- Ekleme ---------------

milleti kandırmayalım tarafımdan n70te denenmiştir daha bağlanmadan 15 kontör yedi milleti aldatmayın dikkatli olalım arkadaşlar:nono::@

kardeş nereye çalısmıyo yeni sürümünü dene çalısıyo
 


Üst Alt