Artık ÇALIŞIYOR !! Kanka Msn (En Ucuz Msn Programı)

Sponsorlu Bağlantılar

forewer_53

forewer_53

Üye
hımm tşk. programın internete bağlanırken kullanacağı ayarı nasıl deiştiririz sormadan kendi bi ayar seçip giriyo ayarlara baktım öle bi ayarda göremedim

S60 versiyon telefonlarda(7610,6600 vs.); KankaMsn'de oturum açarken, telefonunda kayıtlı olan tüm erişim noktaları listelenerek karşına çıkıyor.. Ve ardından, seçtiğin erişim noktasıyla da oturumu açıyorsun. Normal şartlar altında, rasgele seçtiği herhangi bir erişim noktasıyla değil, senin seçeceğin erişim noktasıyla oturumu açması gerek.

Bu durum, bi ara benim başıma da gelmişti. Bağlantı seçenekleri sunulmadan oturum açılıyordu. Format atarak sorunu halletmiştim.
 


MAK071

MAK071

Üye
Paylaşım içn sağolasın...
 
devilmaycry1

devilmaycry1

Üye
pFF hata verio.?
 

0ws0rry

Üye
Yaw nasıl çalışıyo ya kandırıyosunuz milleti ben 1 kere girdim 1 daha giremedim hep baglantı yok symbian os error hatası alıyorum...!!!:@
evet baZI symbianlarda bu hatayı veriyor.. databaselerden kaynaklanıyor olmalı ama çözümünü bulamadım,ancak formatla düzeliyor.....:oke: program java tabanlı telleri bilemitorum (5300da çalışmadı mesela) ama symbianlarda %100 çalışıyor arkAdaşlar...

kardeş aynı sorun bende de war telefonu nasıl formatlıyacaz?
 

ilqerr

Üye
yha bnde bağlantı yoq hatası verio(connection not found exception)mms wap ayarlarını ındırdım ama yıne olmadı lutfen yardım
 
41_okan_41

41_okan_41

Üye
acaba 7610 çalışırmı
 
deniz-17

deniz-17

Üye
valla ben denedim çok gzl
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Teşekkürler.:oke:
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
eline sağlık dostum
 

kırımlı

Üye
ücretlendirilmesi ne peki
 

juniorturk

Üye
3250 de çalışırmı?¿

--------------- Ekleme ---------------

ben denedim 3250 de yüklendi acaba turkcell de kontör gitme durumu nedir?¿
vadofonda hatlıda ne kdr para gider?¿
 
pesimist_style

pesimist_style

Üye
    Konu Sahibi
ücretlendirilmesi ne peki
100 kb dolunca 1 kontör gidiyor wodefonede türkselde 60 kb

--------------- Ekleme ---------------

3250 de çalışırmı?¿

--------------- Ekleme ---------------

ben denedim 3250 de yüklendi acaba turkcell de kontör gitme durumu nedir?¿
vadofonda hatlıda ne kdr para gider?¿
türkselde her açıp kapamaya 1 könter en başta alır sonra her 60 kb de 1 kontör alır..
ANCAK Wodefonede açıp kapamaya kontör almaz. sadece konusma esnasında 100 kb dolunca 1 kontör alır..
 

|BuMeRaNG|

Üye
beyler bende samsung j700 var. yükledim tcp IP open hatası veriyor. APN ye internet yazdım yine bişi olmadı.Bir şey bilen varsa [email protected] eklesin(9 yaşında deilim.)
 
woltaj_37

woltaj_37

Üye
ben cok rahat yukledim.ama maalesef kntr olmadıgı için kullanmadım.(N73)
 
emretwoolf

emretwoolf

Üye
turkcell yim.ama giiremiyorummm.baglantı ayarlarında msn turkcell, wap ve wap gprs ile denedim ama herseferinde kontorum gitti baglanamadi.yardım edermisinizzzzz.nokia6600
 
pesimist_style

pesimist_style

Üye
    Konu Sahibi
turkcell yim.ama giiremiyorummm.baglantı ayarlarında msn turkcell, wap ve wap gprs ile denedim ama herseferinde kontorum gitti baglanamadi.yardım edermisinizzzzz.nokia6600
bence telsimde dene DD: kontörün gitmez ayarlarında problem var
 


Üst Alt