öncelikle hello carbide progeamını yüklekledikten sonra diğer programı yükleyin o zaman açılıo sys/bin klSÖRÜ ama insltall dosyasını bulamamıştm onu direk kablo yardımı ile attım başka türlü bulaadım çünkü....her işlemi yaptıktan sonra ise dosya bozuk hatasını werdi her bileşen....
--------------- Ekleme ---------------
Arkadaşlar en sonunda olduuuu ya ellerinize sağlık bu programı paylaşıpta sunduğunuz için 2005 ten beri üyeyim hep güncel konuları okurdum fakat hiç işim böle bişi için kullanmamıştm msj sayımdan da anlaşılır

) neyseki yardımıma SAMETUGBA rumuzlu yani samet bey sağolsun ufak bi yerde yanlışımı söledi ve destekte bulundu tekrar ama tekrar çooo.....oookk teşekkür ederim bu arada benim telin modeli E 71 arkadaşlara yardımcı olabbilirim nası yaptığım konusunda herkese iyi forumlar....