E250 Windows Live Messenger bağlananamama SOrunu

Sponsorlu Bağlantılar

toolss

toolss

Üye
    Konu Sahibi
E250 Windows Live Messenger bağlananamama SOrunu
arkadaşlar turkcell hat kullanıyorum. E250 için Windows Live Messengerı turkcell ime girip telefona indirdim. Fakat turkcell msn bağlantı ayarlarını bi türlü alamadım. Cihazınızn ayar alımını desteklemiyor diye bişey diyor. Ayarları nasıl yapacağımı bilen varsa yazsın lüfen:agla
 


aykut9458

Üye
arkadaşlar vodafone messenger yükledim sansung E250 ye herşeyi yaazıyorum oturm aç diyorum başarıyla açıldı diyo ama sonra "bağlantınız kesildi sunucu kaynaklı sorun diyo"
ne yapmam lazım 1 şubata kadar üzretsiz yazıyo vodafone sitesinde
yardımcı olursanız iyi olur :(:(
 
oflu250

oflu250

Üye
arkadaşlar en önemlisi en az5-10 kontr olması lazım bir bide e250 lerde java ya gir seçenekler de şebeke ayarları-apn yazan yere küçük harflerle internet yazın izinler hepsini sor deyin sonrası msn kullanıcı adı ve parola sorunudur,tabiki internet ayarlarının da yapılmış olması lazım nasıl yapacaksınız şöyle ya wap sghe 250 yazıp 2222 ye (turkcell) gönderin yahut süper şifre alıp internete girip online işlem sayfasından yapabilirsiniz şifreyi nasıl alıcağınız turkcell ana sayfasında ayrıntılı bi şekilde anlatılıyo
 

aykut9458

Üye
arkadaşlar vodafone messenger yükledim sansung E250 ye herşeyi yaazıyorum oturm aç diyorum başarıyla açıldı diyo ama sonra "bağlantınız kesildi sunucu kaynaklı sorun diyo"
ne yapmam lazım 1 şubata kadar üzretsiz yazıyo vodafone sitesinde
yardımcı olursanız iyi olur :(:(
yardımcı olunnnnn
 

ali özkan

Üye
slm arkadaşlar ben samsung e250 kullanı yorum wodafondan windows live messenger ra girmek istiyorum adresimi ve şifremi yavıyorum şebeke problemi lütfen daha sonra tekrar deneyin diyor hattımı cıkarıp kardeşimin telefonuna takıyorum onda açılıyor oda e250 bana yardım edin
 
yama53

yama53

Üye
iyi iyi valahaaa
 

haplooz

Üye
bunu sadece size veriyorum messenger uygulamasının seçenekler bölümüne girin orada şebeke ayarları var ona girin apn bolumune "turkcell-tim" yazın diğer yerler boş proxy devre dışı olacak!!!
bu işareti koymayın tabi "" :D
 

_CAdENCE_

Üye
bunu sadece size veriyorum messenger uygulamasının seçenekler bölümüne girin orada şebeke ayarları var ona girin apn bolumune "turkcell-tim" yazın diğer yerler boş proxy devre dışı olacak!!!
bu işareti koymayın tabi "" :D


teşekkürler sonunda girdim msn ye :oke:
 

carizma_bg

Üye
:S Kardesss bnmde ne denesm hata verıo Yardımm Pls
 

kurt42

Üye
bende e-250 ile app'ye internet yazmama rağmen MSN bağlantısı yapamıyorum
 
Amedly Fatih

Amedly Fatih

Kapalı Hesap
arkadaşlar turkcell hat kullanıyorum. E250 için Windows Live Messengerı turkcell ime girip telefona indirdim. Fakat turkcell msn bağlantı ayarlarını bi türlü alamadım. Cihazınızn ayar alımını desteklemiyor diye bişey diyor. Ayarları nasıl yapacağımı bilen varsa yazsın lüfen:agla
slm kardesım al bu msnyı ındır hıcbır sorun yasmazsın wap.kankamsn.com cok guzel bır program
 

hayatagul

Üye
samsun g e250 telefonuma messenger indirdim sorunsuz ancak bağlandıgım zaman kontör gidiyor. ücretsiz değilmi bu servis. vodafone sitesinde öyle yazıyor. bu konuda bilgisi olanlardan cevap bekliyorum lütfen acillll yardımm
 


Üst Alt