Artık ÇALIŞIYOR !! Kanka Msn (En Ucuz Msn Programı)

Sponsorlu Bağlantılar

forewer_53

forewer_53

Üye
Bir not;
Bazı arkadaşlar, programı kullanırken saatlerce bağlı kaldıkları halde kontörlerinin gitmediğini belirtirken, bazı arkadaşlar ise bir anlık oturum açıp kapatmada bile, hatlarından kontör düştüğünü söylüyorlar...
Durumu kısaca açıklayayım;
Mesele sadece operatörlerle ilgili.. Örneğin Turkcell'de GPRS bağlantısını (60KB=1 kontor) kurmaya çalıştığınızda; diyelimki bağlantı kurdunuz fakat hemen çıkmanız gerekti ve çıktınız.. Veya bir problem yüzünden bağlantıyı kurduktan hemen sonra hattan düştünüz; Bu durumda sadece 1 byte veri kullanmış olsanız dahi, hattınızdan 1 kontorünüz düşüyor!

Fakat Vodafone'da(100KB=1 kontör) durum çok farklı; Kullandığınız veri miktarı, 100KB'ı doldurmadan, hattınızdan kesinlikle kontor düşmüyor.. Mesela oturum açtınız ve 30 KB'lık bir kullanımdan sonra oturumu kapatınız. Bu durumda hattınızdan henüz kontör düşmez.. Sonraki bir oturumda ve/veya oturumlarda, veri transfer toplamınız 70 KB'a ulaşmadan hattınızdan yine kontör düşmez. Yani, 30+70=100KB Yani kullandığınız kadar ödersiniz.

Sonuç olarak; cepten herhangi bir MSN programı kullanırken, Vodafone(ve Avea) kullanmak en mantıklısı.. Turkcell'de kullanmak için ise en doğrusu, kotalı GPRS Paket Aboneliklerinden birini kullanmak.

İyi sohbetler..
 


pesimist_style

pesimist_style

Üye
    Konu Sahibi
evet bencede ama türkselde her aç kapada 1 kontör gider onu söliyeyim.... en iyisi telsim daha 1 kont bile gitmedi saatlerce açık kalıyo
 
tayfunsezgin

tayfunsezgin

Kapalı Hesap
çaşışmasınada beta sürümü nezaman sona ererki tam sürümünü bulursan likki verir sin bana galaba bu son sürüm
 
forewer_53

forewer_53

Üye
çaşışmasınada beta sürümü nezaman sona ererki tam sürümünü bulursan likki verir sin bana galaba bu son sürüm

Program henüz beta aşamasında. Henüz stabil sürümü yok. Yeni ve kararlı sürüm için çalışmalar devam ediyor..



--------------- Ekleme ---------------

çaşışmasınada beta sürümü nezaman sona ererki tam sürümünü bulursan likki verir sin bana galaba bu son sürüm

Vodafone kullandığın için 100 KB'lık periyotlarla kontör düşüyor.
 
pesimist_style

pesimist_style

Üye
    Konu Sahibi
Program henüz beta aşamasında. Henüz stabil sürümü yok. Yeni ve kararlı sürüm için çalışmalar devam ediyor..



--------------- Ekleme ---------------



Vodafone kullandığın için 100 KB'lık periyotlarla kontör düşüyor.

yani wodofone kullanın derim çok avantajlı
 
lgkg300

lgkg300

Üye
dikkat dikkat arkadaşlar paket abone olanlar kanka msn yi kullanmasın kanka msn gariban işi yani kontörü olmayanlarının yoldaşı dedimya kanka msn garibanın ezilmişin yoldaşı... ::):):):)DDDDD:D:D:D:D::ehe
kanka msn yi yapan abilerimizin eline koluna ve bilimum uzuvlarına sağlık....
 
pesimist_style

pesimist_style

Üye
    Konu Sahibi
dikkat dikkat arkadaşlar paket abone olanlar kanka msn yi kullanmasın kanka msn gariban işi yani kontörü olmayanlarının yoldaşı dedimya kanka msn garibanın ezilmişin yoldaşı... ::):):):)DDDDD:D:D:D:D::ehe
kanka msn yi yapan abilerimizin eline koluna ve bilimum uzuvlarına sağlık....
xD:D:DDDDDxD
 

atmaca67

Üye
bağlantı yok dioo herşey tamam türkcelin msnsinden giriyo bundan girmiyooo 6280 de uyguluyorum neden acaba ayarlarda tamam ?? yardım edebilirmisiniz
 

maxci_88

Üye
abi kontur gitmiyor
 
pesimist_style

pesimist_style

Üye
    Konu Sahibi
abi kontur gitmiyor


xd ::D hattın ney ? wodofone ise 100 kb dolunca gider yukarda örnek 50 k yazarsa 50 kb harcamısın 50 daha harcarsan 1 kont düşecektir hattından vodofone ise tabi

türkcellde 60 kb 1 kontör düşer
 
YuRTcU

YuRTcU

Üye
beyler bunu sadece yuklücekmiyiz bi ayar fln yokmu yapacak telefon 5610 express musıc
 
pesimist_style

pesimist_style

Üye
    Konu Sahibi
beyler bunu sadece yuklücekmiyiz bi ayar fln yokmu yapacak telefon 5610 express musıc
O telefona bu program sanırım uymaz

--------------- Ekleme ---------------

ya beyler hepinizden yardım istiyorum bnm tel 6630 ne bu pro olsun nede başka internet uygulamarı hepsinde ya (java socket veya htttpt error symbıan error) fln bu hataları alıyorum neden acaba opera mini olsun diger int uygulamarı olsun hep böle oluyo ya bnm telde bi sorun var galiba telefoncuya gidicem en sonunda yaa LÜTFEN YARDIMMM...!!!!:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

--------------- Ekleme ---------------

bide başka bir sorun daha var beyler (uygulamanın internete baglanabilmesi için erişim izinlerini vermelisiniz) diyor... pffff nasıl çözücez bu proyu yaa vallahi telefonumu değiştiricem en sonunda yaaa :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

:D:D: internet ayarların yannıs tekrar ayarla
 
emosoft

emosoft

Üye
bir önceki sürümünde bende türkcell olduğu için çalışmadığını sanmıştım ama birde buna bakalım
 
pesimist_style

pesimist_style

Üye
    Konu Sahibi
bir önceki sürümünde bende türkcell olduğu için çalışmadığını sanmıştım ama birde buna bakalım
onla alakası yok hattın ne olursa olsun çalısır şimditüm hatlarda çalısıyo
 

bywade

Üye
yha ben bu jar dosyasını nasıl calıstırcam hangısını atıcam tele tel :6600
 

elektirik

Üye
artık 4 kntr alınılıyor...
 
_ArDiS_

_ArDiS_

Üye
kardeşler bnm tel 6630 1 kere girdim pro süper ama sonra hiç giremedimm hep
("SymbianOS Error") Hatası alıyorum lütfen yardım...!!!!!!:(:(
 

clark-gfb

Üye
neresı gusel yaaa calısmadı kı ....!!!
 
fom59

fom59

Üye
pogram manyak bişey...paylaşım için sağol. isteyenler dan bilgide alabilirler.Benim telefon samsung i450 hattım vodafone.yaklaşık bir saat kadar duruyorum ve 100kb olmuyor.Tabi ne kadar çok kişiyle konuşursanız o kadar kb gider.Sevgiler saygılar...
 

hotbord_34

Üye
evet süper n73 ve 6600 giriyorum bende ok tşk
 


Üst Alt