Cepten internete opera mini ile girin %90 daha karlı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Cepten internete opera mini ile girin %90 daha karlı
Arkadaşlar cepten internete opera mini ile girin çok karlı mesala 800kb lık bir internet sitesini opera 60 70 kb yapıyor inanın cok güzel önceleri türkcelden haftalık 50mb paketi alırdım hemen biterdi şimdi günlerce internette dolaşıyorum çok az kb gidiyor zor bitiriyorum ayrica maxicebe operayla cepten giriyiyorum bütün işlemleri hem hızlı hem uzuca cepten hallediyorum operayı forumumuzdan kolayca bulabilirsiniz teşekkürü esirgemeyin
 
  • Beğen
Tepkiler: aslanyurekli


Lion Heart

Lion Heart

Üye
operayı ailecek seviyoruz ve kullanıyoruz :)
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
operayı ailecek seviyoruz ve kullanıyoruz :)
biri bana operanın anlamını açıklaya bilirmi ne işe yapıyor:mahcup:
 
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
Bİlgilendirme için teşekkür ederim.
 
serbest888

serbest888

Üye
Arkadaşlar turkcll 100mb paketini aldım 8 aydır kullanıyorum. çok kullanmama rağmen aylık 60-70 mb ancak bitiyor tabiiki opera mini ile
 

sweety_boy_43

Üye
0ben ınanmıyorum opera mınının ucuz olduguna hatta denedm bı 100 mb paketım vardı 2 haftada bıtırdım opera mını kullanarak .
bırde dıger hattımda vardı 100 mb onunlada TEASHARK tarayıcısından kullandım onu 1 ayda bıtıremedım...
ha konuya gelınce opera mını de ılk once acılan sayfa kucuk gozukuyor sonra fareye tıklayınca büyüüyor ve o tıklama anında bıle kb harcıyor ama teasharkta boyle bı sorun yok sayfa hep aynı...
teashark tavsıye ederım...
ıyı gunler
 
anilakarsu93

anilakarsu93

Üye
Evet kullanın.. Süper program :oke:
 
kkrrkkyy

kkrrkkyy

Üye
sağol bilgilendirmen için
 

powerburn

Üye
Harika bir program bilgisayardan sitelere nasıl giriliyorsa telefondada aynı şekilde gösteriyor.
 
ilo53

ilo53

Üye
apera mınıyı nerden bulcam program mı ?? programsa anycool veya e250 ıcın olanı varmı??
 

ADCANBAS

Üye
birde operanın görüntüleri gösterme ayarını yapıp görüntüleri gizlersen cok daha az kb gidiyor, yani gereksiz sitelerdeki görüntüleri acmasına gerek yok :) saygılar.
 

fıraat

Üye
ewet bende kullanıyorum çok yararlı :)
 

faruk66

Üye
Cebrail kardeş kullandıgın teashark hakkında birazdaha bilgi verirmisin, javamı symbianmı hangi tlfrda da stabil çalışır, ve indirebilecegimiz link ,senin kullandıgın versiyonu paylaşırmısın?
Ben şuan opera mini ile yazıyorum teashark ve alternatifleride denemek istiyorum.
teşekkerler
vesselam..
 
emre1985

emre1985

Üye
Evet bende telefonumdan OPERA MINI ile bağlanıyorum gerçekten çok tasarruflu ve ayriyetten kullanılısı da çok kolay
 
darülmendep

darülmendep

Üye
Teashark nasıl birşey acaba
 
ilo53

ilo53

Üye
operamını cok guzel program
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt