İpucu Windows Phone - Bilgileri Ve Sorunları Burada Paylaşalım

Konu, 'Windows Phone Genel' kısmında cinaski12 tarafından paylaşıldı. Okunma: 224415 | Cevaplanma: 6894

Windows Phone - Bilgileri Ve Sorunları Burada Paylaşalım 5 5 1votes
5/5, 1 Oy

  1. Windows Phone - Bilgileri Ve Sorunları Burada Paylaşalım


    Arkadaşlar bende 3g devamlı açık peki 3g açıkken wifi yi de açarsam internete girdiğimde wifi ile mi girerim 3g ile mi ? : )



    Yazan: luckysleven
  2. bilinen wifi agi varsa oncelik wifi'nin.

    luckysleven bunu beğendi.
  3. An itibariyle telefonumun flaşı gitmiş bulunuyor :) artık l920 fiyatına l520 kullanmaktayım, vatana millete hayırlı uğurlu olsun bakalım :)

  4. ver tamir etsinler dostum.

  5. valla daha önce başka bir arkadaşın başına geldi ve kendi kendine birkaç güne düzelmiş. O yüzden bekleyeceğim birkaç gün. Ama yani bu yaşadığım kaçıncı sorun ve gece fotoğraf çekmem gereken bir durumda feci şekilde yarı yolda kaldım ve rezil oldum yanımdaki insanlara. Çok kızgınım şu an.

  6. hocam yanlış anlama da sende bahtsız bedevi gibi oldun yani

  7. :kıskıs: Alemsin

  8. Yok ya o konuda sevgili YkPkY tek yetkili kişi :D Ben daha çok çırak konumundayım :D:D Bu arada hala flaş gelmedi :D Gelmesini bekliyorum inatla :D

  9. karıştırdın gökcen ben harun:)

    - - - Eklendi - - -

    evet senden daha yetkili olan oydu dimi ben onu unuttum

  10. :ah pardon Harun ya, kullanıcı adına bakmadım İsmet'in yazı fontu ile karıştırdım :(

  11. :D yorgun musun yoksa

    OttomaN TigeR bunu beğendi.
  12. :evet: evet, üstüne biraz da dikkatsizlik eklenince böyle oluyor maalesef :D

  13. Benim dokunmatik gitmişti tamamen, serviste şu an telefonum, bugün yarın gelecekmiş de, anakartı değiştirdik dediler. anakartla dokunmatiğin alakası ne oluyor? ben ekranı değiştirirler diye düşünüyordum şaşırdım :hmmm

  14. Benim mağaza otomatik güncellemiyor. Geçen bir arkadaş Yaratıcı Stüdyo güncellendi dedi, bende mağazada Yaratıcı Stüdyo ya girince yeni güncelleme geldi. Bunun sebebi ne olabilir?


  15. evet baktım. çoğu problem burda dile getirilmiş zaten. umarım dikkate alırlar.

  16. mağaza güncellemeleri belli zamanlarda denetler. o yüzden kimine erken kimine daha geç görünür. bana genelde güncellemelerden sonraki günün sabah 10 civarı görünüyo :) burdaki paylaşımlar da bunun yüzünden. güncelleme ilk kime göründüyse bildiriyor ve isteyen mağazanın denetlemesini beklemeden uygulama sayfasına gidip elle güncelleyebilsin diye ;)

  17. Anakart gittiyse doğal olarak ekran çalışmaz yada sorunlu olur ...

  18. Ama telefonda bi sorun yoktu, aranınca çalıyordu, kamera tuşuyla kamerayı açıp foto çekebiliyordum, sadece ekranın dokunmatiği bozuktu?

  19. ana kartının ekran ile ilgili kısmında bir problem oluşmuş olma ihtimalide olamaz mı yani? :)

  20. Az önce beklenen şey gerçekleşti ve flaş çalışmaya başladı :D MS benimle dalga geçiyor yahu :D

Windows Phone - Bilgileri Ve Sorunları Burada Paylaşalım konusuna benzer içerikler

  1. Lumia Telefonunuzdaki Teknik Sorunları Burada Paylaşalım.

    Lumia Telefonunuzdaki Teknik Sorunları Burada Paylaşalım.(Kasa ile ilgili olabilir veya yazılım ile ilgili olabilir.)Sorunlarınızı yazmadan önce hangi telefonu kullandığınızı belirtin.
  2. Nokia Lumia Flash Atamama Soru Ve Sorunlarını Burada Paylaşalım.

    Nokia Lumia Flash Atamama Soru Ve Sorunlarını Burada Paylaşalım.
  3. Haber Gdr 3 Beta Güncellemesi Ile Ilgili Soru Ve Sorunları Burada Paylaşalım.

    GDR 3 Beta Güncellemesi İle İlgili Soru Ve Sorunları Burada Paylaşalım.
  4. Öneri GDR3 + Nokia Black Güncellemesi İle İlgili Soru Ve Sorunları Burada Paylaşalım

    Evet yaşadığımız sorunları tek bir başlık altında birbirimize yardımcı olmak maksadında burada paylaşalım.
  5. Haber Lumia Black + GDR3 Güncellemesi İle İlgili Soru Ve Sorunları Burada Paylaşalım.

    Lumia Black + GDR3 Güncellemesi İle İlgili Soru Ve Sorunları Burada Paylaşalım.
Yüklüyor...
07 Temmuz 2015 Salı - 1:28:41