İpucu Microsoft Lumia Kullanıcıları Kulübü [361 Üye]

Sponsorlu Bağlantılar

Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Siri'ye bak, resmen trip atıyor :ehe


Türkçesini de yazayım:

-
Cortana bana bugünün film saatlerini göster.
Siri: Cortana kim?
-Ops, Siri demek istemiştim
Siri: Cortana kim?
-Lütfen bana film saatlerini göster
Siri: Belki de film saatlerini Cortana'ya sormalısın


Yahu kadın milleti sanalda olsa trip atmadan duramıyor. Cortana gelse de biraz da onun triplerini çeksek hani :) ...
 
  • Beğen
Tepkiler: BLasTeaR


BLasTeaR

BLasTeaR

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
cemil baba

cemil baba

Üye
Arkadaşlar yeni konu açmamak için buradan yazıyorum. telefonumu servise vereli 19 iş günü oldu. Servis yedek cihaz vermedi verebilecekleri cihazın da 1100 gibi bir şey olduğunu söylediler. Yarın gidip muadil yedek cihaz istesem vermedikleri zaman muadil cihaz istemeye dayanağım var mı, vermezlerse bir şey yapabiliyor muyuz? Ayrıca tüketici hakem heyetine gitmeye gerek var mı çok gecikir mi cihaz? Microsoft la bir türlü telefon yoluyla iletişime geçemedim. Bu konuda bir tel numarası verebilecek olan var mı?
 
enessrsy

enessrsy

Üye
Arkadaşlar yeni konu açmamak için buradan yazıyorum. telefonumu servise vereli 19 iş günü oldu. Servis yedek cihaz vermedi verebilecekleri cihazın da 1100 gibi bir şey olduğunu söylediler. Yarın gidip muadil yedek cihaz istesem vermedikleri zaman muadil cihaz istemeye dayanağım var mı, vermezlerse bir şey yapabiliyor muyuz? Ayrıca tüketici hakem heyetine gitmeye gerek var mı çok gecikir mi cihaz? Microsoft la bir türlü telefon yoluyla iletişime geçemedim. Bu konuda bir tel numarası verebilecek olan var mı?

Öncelikle senin hakkın muadil cihaz almak tüketici haklarında var ama bunu kim sallar bizim memlekette? Ne samsung veriyor ne de diğerleri. 20 iş günü geçtiyse -ki bugün dolmuş oluyor- cihazını servise verdikten sonra değişim talep etme hakkın var. Hangi servise verdiysen bence ara cihazın durumunu sor önce tamirde, sıra bekliyor, parça bekliyor gibi bir şey söyleyeceklerdir. 20 iş gününün dolduğunu artık cihazı istemediğini ve işlemin swap diyor servisler, değiştirme olarak işleme alınmasını istediğini söyle. Eğer böyle bir şey yapamayacaklarını söylerler ise de hiç bekleme yarın tüketici haklarına, hakem heyetine başvur. Elinde başvuru belgeleriyle gidersen değiştirme işlemini başlatırlar sonra. Sadece kararlı olarak konuşman lazım çoğu insan haklarını bilmediği için öyle 2 ay bekliyor. değişim süresi de 20 günü aşamaz ayrıca, ya aynısını ya da üst modelini vermek zorundalar.
 
  • Beğen
Tepkiler: cemil baba ve BLasTeaR
cemil baba

cemil baba

Üye
Öncelikle senin hakkın muadil cihaz almak tüketici haklarında var ama bunu kim sallar bizim memlekette? Ne samsung veriyor ne de diğerleri. 20 iş günü geçtiyse -ki bugün dolmuş oluyor- cihazını servise verdikten sonra değişim talep etme hakkın var. Hangi servise verdiysen bence ara cihazın durumunu sor önce tamirde, sıra bekliyor, parça bekliyor gibi bir şey söyleyeceklerdir. 20 iş gününün dolduğunu artık cihazı istemediğini ve işlemin swap diyor servisler, değiştirme olarak işleme alınmasını istediğini söyle. Eğer böyle bir şey yapamayacaklarını söylerler ise de hiç bekleme yarın tüketici haklarına, hakem heyetine başvur. Elinde başvuru belgeleriyle gidersen değiştirme işlemini başlatırlar sonra. Sadece kararlı olarak konuşman lazım çoğu insan haklarını bilmediği için öyle 2 ay bekliyor. değişim süresi de 20 günü aşamaz ayrıca, ya aynısını ya da üst modelini vermek zorundalar.
Cevabınız için teşekkür ederim. 3 aralıkta cihazın değişimi için karar çıkmış. Microsoft tan cihaz beklediklerini söylediler. Telefonla ilgili birime ulaşamadım. E posta gönderdim, bize yazın sayfasına yönlendirip bir de oradan yazmamı istediler. Dün yazdım henüz bir cevap alamadım. Bu değişim işlemini hızlandırmanın bir yolu yok mu acaba? Hakem heyetinin bir faydası olur mu bu konuda?
 
enessrsy

enessrsy

Üye
Cevabınız için teşekkür ederim. 3 aralıkta cihazın değişimi için karar çıkmış. Microsoft tan cihaz beklediklerini söylediler. Telefonla ilgili birime ulaşamadım. E posta gönderdim, bize yazın sayfasına yönlendirip bir de oradan yazmamı istediler. Dün yazdım henüz bir cevap alamadım. Bu değişim işlemini hızlandırmanın bir yolu yok mu acaba? Hakem heyetinin bir faydası olur mu bu konuda?
Değişim kararı çıktıysa kurcalama bence en çabuk şekilde ulaştırırlar. Tahminim bu hafta sonuna kadar gelir. Ama hangi servise verdiysen onlarla alakalı Microsoft'a bildirimde bulun mutlaka, servis hizmeti büyük sorun şu anda.
 
  • Beğen
Tepkiler: cemil baba
cemil baba

cemil baba

Üye
Değişim kararı çıktıysa kurcalama bence en çabuk şekilde ulaştırırlar. Tahminim bu hafta sonuna kadar gelir. Ama hangi servise verdiysen onlarla alakalı Microsoft'a bildirimde bulun mutlaka, servis hizmeti büyük sorun şu anda.
Sitede bir arkadaş da yazın telefonu servise yollamış, değişim istenmiş. Telefonun arkadaşın eline geçmesi bir aydan fazla sürmüş. Arkadaş Microsoft la görüşmese daha bekleyecekmiş. Umursamazlarsa diye üzerine düşüyorum.

Öneri - Nokia mağduru bu arkadaşa bir yardım.(Çözüldü)
 
Bruce Lee QQ

Bruce Lee QQ

Üye
Lumia 640 sınıfına eklermisiniz beni :)
 
KırmızıBeyaz60

KırmızıBeyaz60

Üye
Sitede bir arkadaş da yazın telefonu servise yollamış, değişim istenmiş. Telefonun arkadaşın eline geçmesi bir aydan fazla sürmüş. Arkadaş Microsoft la görüşmese daha bekleyecekmiş. Umursamazlarsa diye üzerine düşüyorum.

Öneri - Nokia mağduru bu arkadaşa bir yardım.(Çözüldü)
Bende 17 Aralıktan beri değişim cihazı bekliyorum Teleserviceden ama gelmedi o yüzden devreye MS'yi soktum. Yarın fatura ve istenilen belgeleri göndereceğim ve kapalı kutu sıfır cihaz gönderecekler fatura bedeline göre. Teleservice i daha fazla beklemeyin boşuna, 0212 375 52 52 bu numarayı arayıp derdinizi anlatın sürenin artık geçtiğini ve sorunu MS'nin çözmesi gerektiğini anlatın. Sizi Boran Danışmanlığa yönlendirip faturanızı ve bazı belgeler isteyecekler sonra da Boran Danışmanlık aracılığıyla MS tarafından fatura bedeli karşılığında cihazınız değişmiş olacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: cemil baba
cemil baba

cemil baba

Üye
Bende 17 Aralıktan beri değişim cihazı bekliyorum Teleserviceden ama gelmedi o yüzden devreye MS'yi soktum. Yarın fatura ve istenilen belgeleri göndereceğim ve kapalı kutu sıfır cihaz gönderecekler fatura bedeline göre. Teleservice i daha fazla beklemeyin boşuna, 0212 375 52 52 bu numarayı arayıp derdinizi anlatın sürenin artık geçtiğini ve sorunu MS'nin çözmesi gerektiğini anlatın. Sizi Boran Danışmanlığa yönlendirip faturanızı ve bazı belgeler isteyecekler sonra da Boran Danışmanlık aracılığıyla MS tarafından fatura bedeli karşılığında cihazınız değişmiş olacak.
Teşekkür ederim cevabınız için. Faturayı da telefonla birlikte aldılar. İnşaallah bu sorun olmaz. 17 Kasım mı Aralık mı?
 
KırmızıBeyaz60

KırmızıBeyaz60

Üye
Teşekkür ederim cevabınız için. Faturayı da telefonla birlikte aldılar. İnşaallah bu sorun olmaz. 17 Kasım mı Aralık mı?
Yanlış yazmışım Kasım olacaktı. Az önce görüştüm MS ile Kutulu olarak 1520 Sarı gönderecekler şimdi eski telefonumu Teleservice Boran Danışmanlığa gönderecek, bende fatura ve diğer belgeleri Boran a göndereceğim, MS den gelecek cihazı da Boran bana gönderecek, inşallah önümüzdeki hafta ulaşır elime.
 
  • Beğen
Tepkiler: cemil baba
cemil baba

cemil baba

Üye
Yanlış yazmışım Kasım olacaktı. Az önce görüştüm MS ile Kutulu olarak 1520 Sarı gönderecekler şimdi eski telefonumu Teleservice Boran Danışmanlığa gönderecek, bende fatura ve diğer belgeleri Boran a göndereceğim, MS den gelecek cihazı da Boran bana gönderecek, inşallah önümüzdeki hafta ulaşır elime.
Numara için ayrıca teşekkür ediyorum. Bu numarayı öğrenebilmek için baya uğraştım. Microsoft un diğer servisleri bu numarayı sır gibi saklayıp vermiyorlar ve internetten 'Bize yazın' sayfasına yönlendiriyorlar. Bugün aradım 30 iş günü dolduktan sanra yardımcı olacaklarmış. Yani 30 ş gününe kadar serviste herhangi bir işlem olmazsa o zaman cihaz öneriyorlarmış. Cihazınız şimdiden hayırlı olsun :). Bana da 640 veya 640 XL gönderirler.
 
KırmızıBeyaz60

KırmızıBeyaz60

Üye
Numara için ayrıca teşekkür ediyorum. Bu numarayı öğrenebilmek için baya uğraştım. Microsoft un diğer servisleri bu numarayı sır gibi saklayıp vermiyorlar ve internetten 'Bize yazın' sayfasına yönlendiriyorlar. Bugün aradım 30 iş günü dolduktan sanra yardımcı olacaklarmış. Yani 30 ş gününe kadar serviste herhangi bir işlem olmazsa o zaman cihaz öneriyorlarmış. Cihazınız şimdiden hayırlı olsun :). Bana da 640 veya 640 XL gönderirler.
Sizin de hayırlı olsun şimdiden güle güle kullanın tez zaman kavuşun inşallah :)
 
  • Beğen
Tepkiler: cemil baba
.BlueTR

.BlueTR

Üye
Rakamlar biraz yanlış olmuş. Microsoft, 2015 üçüncü çeyreğinde 5.8 milyon cihaz sattı, 2015 yılını 30-32 milyon telefon satışıyla kapatacak gibi görünüyor. Apple ise son çeyrekte 53 milyon civarı yıl genelinde ise 200 milyon civarı satış yapacak.

Güncelleme Country Variant cihazlara globalde aynı anda gelecek. Operatör cihazlarına için de kesin olmamakla birlikte yine Microsoft tarafından aynı anda yayınlanması planlanıyor.
GLOBAL SWAP olan yazılımlar ne oluyor biliyormusunuz?

059V558: RM-976 LIGHT SWAP ENGINE GLOBAL
059W0V1: RM-976 GLOBAL 2ND EDITION SWAP
059V509: RM-976 GLOBAL SWAP

Diye 3 farklı variant var ülke kodu olmayan.
 
papakudioflu

papakudioflu

Admin
GLOBAL SWAP olan yazılımlar ne oluyor biliyormusunuz?

059V558: RM-976 LIGHT SWAP ENGINE GLOBAL
059W0V1: RM-976 GLOBAL 2ND EDITION SWAP
059V509: RM-976 GLOBAL SWAP

Diye 3 farklı variant var ülke kodu olmayan.
Serviste ana kart değişimi yapılan cihazlar.
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Arkadaşlar yeri değil biliyorum ama yine de paylaşmak istedim. Bugün sipariş verdiğim Miracast Dongle geldi ve Lumia 1520 ile ilk denememi yaptım, ekranımı yansıt özelliği ile çabuk ve çok kolay bir şekilde evdeki LED tv.'ye bağlandım, gayet iyi çalışıyor, sadece yüksek çözünürlüklü videolarda arada bir kesinti yapıyor, onun dışında çok iyi ...

Bi film izlemeye kalk bir süre sonra,görüntü donup ses devam ediyor.
Markası ne ve kaça aldın.
Modemle dongle arasında ne kadar mesafe var.

mTalk'tan 920 gönderdi
 
serinaga

serinaga

Üye
Bi film izlemeye kalk bir süre sonra,görüntü donup ses devam ediyor.
Markası ne ve kaça aldın.
Modemle dongle arasında ne kadar mesafe var.

mTalk'tan 920 gönderdi

Henüz film izleme şansım olmadı ama 3-5 dakikalık birkaç video izledim, markası Miracast, cihazın iki özelliği var, dlna ve miracast. Benim tv'nin dlna özelliği olduğundan, ben miracast özelliğini kullanıyorum. Herhangi bir modeme bağlanma gereği duymuyor, doğrudan telefon cihazla bağlantıyı kuruyor ve aynı odada, yani en fazla 3-4 metre mesafede denedim. Cihazın üzerinde hareketli bir anteni var. İşin ilginç yanı S4 ile bağlanıyorum, bir süre sonra bağlantı kesiliyor, L1520'de sorunsuz bağlanıyor, oysa ki android ve ios destekli olduğu yazıyor, açıkçası Ms bu konuda şaşırttı beni, ben tam tersine L1520'de epeyce tırmalarım diyordum ama tersi bir durum oldu, bu arada telefon W10 deneme sürümü son yapı yüklü :)

Lumia 1520 ile mTalk'tan gönderildi
 
Son düzenleme:
jetgil

jetgil

Üye
yaz benide 640XL
 


Üst Alt