Haklısın arkadaşım.Söylediklerin tamamen doğru bencede fakat ben fikir olarak bu hamleyi biraz Nokiaya yakıştıramadım heralde.Biraz kızdım.Ekranın sadece bazı yerlerine dokunabiliyorsun.tamamen dokunmatik değil yani.sadece bunu çözseydi.İpone yi direk indirmişti zaten.şunu kabul etmeliyiz ki zevkler ve renkler farklıdır.birimiz n97 yi sever birimiz onu beğenmez n79 kullanır veya n95 faln beğenir.bunlar tamamen kişinin tercihine bağlıdır.Ama n97 hayal kırıklığı yaratan tlf değil aksine mükemmel bir telefon.gerek dokunmatiği olsun gerek klavyesi olsun özellikleri çok ii.Fakat şunu da söyliyeyim;nokıa istese idi nokıa n97 yi daha farklı yapardı (mesela kamerası 8mp olabilirdi)ama satışlar artsın diye yavaş yavaş modelleri geliştiriyorlar.eğer bi kereden çok gelişmiş bit telefon yapsalardı kim n95,n96,n79,n70 veya n73 alabilirdi ki.o yüzden telefonlarda hemn büyük değişiklik beklemeyin...zamanla biraz sabredip yüksek model bir cep telefonu alabilirsiniz...
buda farklı bir yorum sen beğenmeyebilirsin veya beklentini yüksek tutup böyle olabilirsin ama herkesin zevki farklıdır..şunu kabul etmeliyiz ki zevkler ve renkler farklıdır.birimiz n97 yi sever birimiz onu beğenmez n79 kullanır veya n95 faln beğenir.bunlar tamamen kişinin tercihine bağlıdır.Ama n97 hayal kırıklığı yaratan tlf değil aksine mükemmel bir telefon.gerek dokunmatiği olsun gerek klavyesi olsun özellikleri çok ii.Fakat şunu da söyliyeyim;nokıa istese idi nokıa n97 yi daha farklı yapardı (mesela kamerası 8mp olabilirdi)ama satışlar artsın diye yavaş yavaş modelleri geliştiriyorlar.eğer bi kereden çok gelişmiş bit telefon yapsalardı kim n95,n96,n79,n70 veya n73 alabilirdi ki.o yüzden telefonlarda hemn büyük değişiklik beklemeyin...zamanla biraz sabredip yüksek model bir cep telefonu alabilirsiniz...
Nadir kardeş sen niye bu kadar alınıyorsun anlamadım ama bende yazdığın gibi kendi yorumumu yazdım.Tabiki sana uymayabilir.Beklentim çoktu tabi çünkü elimde N95 8GB verip N97 ye geçmeyi kaç aydır bekledim.Ama açıkçası o kadar para verip azıcık ilerleme almak bilmiyorum bana ters geldi vazgeçtim bende.buda farklı bir yorum sen beğenmeyebilirsin veya beklentini yüksek tutup böyle olabilirsin ama herkesin zevki farklıdır..
Yani ..alacaklar bence öyle yapsınBende alcaktim kararsız kaldım artık n98 n99 bekleyelim özellikler biraz gelişsin
Olur kardeş telefon dediğin nedirki.N100 de olur 200 de.Salla gitsin.bizimkisi sadece teknolojik merak.ben nn73 kullanıytorum keşke benim de olsa da burda yorum yapabilsem
