Nokia C7 RM-675 RC Belle 111.030.0607

Sponsorlu Bağlantılar

ozcangoral

Üye
    Konu Sahibi
Nokia C7 RM-675 RC Belle 111.030.0607


arkadaşlar adam orjinal sızdırılmış belledir diyor.sitede yükleyenler var ve teşekkür ediyorlar.cesaret edip deneyecek var mı? ben yarın yüklemeyi düşünüyorum. downgrade yok diyor. o yüzden biraz tereddütlüyüm. rofs 2 dosyalarını da vermiş. bilindiği üzere euro 2 içinde Türkçe de var.
indirme linki
 


Emre-45

Emre-45

Üye
Test edilmemiştir diyor eğer bir sorun varsa geri dönmeniz imkansız

----------Eklendi @ 17:18:57 ---------- Yazıldı @ 17:13:54 ----------

Ki ellenmemiştir diyor mtlaka bir sorun vardır. mesela n8 için ilk çıktığında belle kasma sorunları vardı

----------Eklendi @ 17:19:31 ---------- Yazıldı @ 17:18:57 ----------

kimse yükldiğini söylememiş ama
 

enesparlak

Üye
awsome update dude!!! ur the man!!!! thnx a ton for this much awaited update!!!! works perfectly fine!!!

Birisi mükemmel çalışıyor demiş ama :hmmm
 
Emre-45

Emre-45

Üye
onu kaçırmışım bnce iyice oturduktan sonra yukleyın cunku n8 dekı gıbı gerı donus yok
 
Uruloki

Uruloki

Üye
tüh bende açmıştım ama geciktim neyse

----------Eklendi @ 17:27:56 ---------- Yazıldı @ 17:27:01 ----------

ve hayırlı olsun kurtuluş abi bir elden geçirir şimdi c6-01 sahipleri beklemede
 
Emre-45

Emre-45

Üye
deneyen varsa paylaşsın gerisi de yükler

----------Eklendi @ 17:29:05 ---------- Yazıldı @ 17:28:40 ----------

kurtulus abi elden geçiremez n8 kullanıyor
 
Uruloki

Uruloki

Üye
sonuçta izlediği yollar aynı belli dosyalar değişcek ana dosyalara ellemicek misal tr dil ekleyecek ve ya qt sorunu olursa onu hallader
 
Jerkez38

Jerkez38

Üye
Cesareti olan denesin :)
 
  • Beğen
Tepkiler: spartuas
Uruloki

Uruloki

Üye
ya düşürebilme imkanı olsa(aslında varda N8 den farklıymış) denerdiniz fakat yok maalesef
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
yarın denerim çok sevindimm
 

mesut1979

Üye
arkadaslar adam original yazilim euro3 diyor.
 
Emre-45

Emre-45

Üye
dailymobile da flashlayanlar var ama sonucu yazmmamıslar takıp edın
 
Uruloki

Uruloki

Üye
evet emre belleyi bekliyordun geldi hadi bakalım darısı c6-01 i olanlara
 
Jerkez38

Jerkez38

Üye
dayanamıyorum artık denicem gitcek :D
 
  • Beğen
Tepkiler: spartuas
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
dene
 
Jerkez38

Jerkez38

Üye
yok bi anlık hevesti :)
 
  • Beğen
Tepkiler: spartuas
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
ben denicem ya adamlar oluyo diye yorum atıyor
 
Emre-45

Emre-45

Üye
deneyin
 

deli oğlan

Üye
ekran görüntüleri falan konulmaya başlandı herkes yüklüyo :)
 
Uruloki

Uruloki

Üye
emre iyi gaz veriyon he ama ben uyarayım dikkatli olun dönüşü yok çünkü ve bilenler yapsın derim ben
 


Üst Alt