ModderFurkan
Üye
Qwerty¢er text [güncellendi 06.05.11]
Bildiğiniz gibi foruma s^3 qwerty'sinin c6'ya portlandığı duyurulmuştu.. Lakin bunu yapınca center text yani yazı ortalama modu olmuyordu.Bugun DM'de bir cfw gördüm center text ve qwerty modu bir aradaydı
bende indirip içinden extract ettim dosyayı sys\bin içine atıp flash atın artık 2 in 1 oldu 
06.05.11:Görünümdeki sorun halledildi
Yeni Link :
bende indirip içinden extract ettim dosyayı sys\bin içine atıp flash atın artık 2 in 1 oldu 
06.05.11:Görünümdeki sorun halledildi
Yeni Link :
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
hem yazı ortalama hem mesaj alanı büyük 


çok özür dilerim arkadaşlar.telefonu bağladım laptopa o yuzden net yavaş.göndermedi sanmıştım 5-10 kere tıkladım gondere 
kardeş n97 de olurmu