N8 QWERTY klavye 11x4 (yeni mod)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SilentOne

SilentOne

Üye
:tşk:
 


uribaju

uribaju

Üye
teşekkürler arkadaş söyleyim de kursun :oke:
 
-starkiller-

-starkiller-

Üye
bunu orijinal c6-00'a eklemenin yolu yok mudur kızak sistemi bozuldu :(
 
dangerousyaso

dangerousyaso

Üye
oldu kardeş oldu eyvallah.ama kötü bi haber vereyim size ; bu modu uygulayınca genişletilmiş yan ekran menü modu devre dışı kalıyor :(

N8 Klavye modları adlı konuda hangi modu kullanıyorsun? Hangisi kullandığını biliyorsan 11X4 olarak yapıp, genişletilmiş yatay menü modunu da ekleyerek yollayabilirim sana.
 
--Usta--

--Usta--

Üye
N8 Klavye modları adlı konuda hangi modu kullanıyorsun? Hangisi kullandığını biliyorsan 11X4 olarak yapıp, genişletilmiş yatay menü modunu da ekleyerek yollayabilirim sana.

"Metinler ortalı + Klavye değişim tuşlu + N8 Büyük QWERTY + N8 Alfasayısal"

buyur usta ben bunu kullanıyorum yapabilirsen helal :oke::oke:

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt