iPhone 3GS (ios5.1) cihazın ekran görüntüsünü Tv'ye aktarma..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
schlaflos

schlaflos

Üye
    Konu Sahibi
iPhone 3GS (ios5.1) cihazın ekran görüntüsünü Tv'ye aktarma..
[video=youtube;utvP8ORHGsg]http://www.youtube.com/watch?v=utvP8ORHGsg[/video]
 
schlaflos

schlaflos

Üye
    Konu Sahibi
[video=youtube;MGw321rNKZc]http://www.youtube.com/watch?v=MGw321rNKZc[/video]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt