http://www.youtube.com/watch?v=utvP8ORHGsg
schlaflos Üye Konu Sahibi iPhone 3GS (ios5.1) cihazın ekran görüntüsünü Tv'ye aktarma.. [video=youtube;utvP8ORHGsg]http://www.youtube.com/watch?v=utvP8ORHGsg[/video]
schlaflos Üye Konu Sahibi [video=youtube;MGw321rNKZc]http://www.youtube.com/watch?v=MGw321rNKZc[/video]