hasan_k_o
Üye
ZyXEL Modem ve Torrent Sorunu
Herkese iyi günler. Benim sorunum şu şekilde : Bilgisayardan UTorrent programını açıp indirme başlayınca normal internette gezinemiyorum. Yani modem sadece torrente hizmet veriyormuş gibi oluyor. Torrenti kapatıp beklersem birazcık geri internet geliyor ama ben her seferinde kapat aç yapmaktan bıktım. İnternette araştırdım ve aynı sorundan pek çok kişi müzdarip. Bunun bir çözümü var. Şu şekil : Modemin ayarlarına girip Nat bölümünden Feature ayarlarını düzenlerken kullanıcı başına maximum oturum açma sayısı ayarını yükseltmek gerekiyormuş. İnternetteki anlatımlar P-660HW-T1 v3 modem için benimki normal P-660HW-T1 yani v3 ü yok.
Benim düzeltmek istediğim yer şu şekilde.
Fakat benim modemimin arayüzü klasik yani şu şekil
Bu ayarı klasik arayüzde nerede bulabiliriz bilen varmı. Lütfen yarım edin çok kötü durumdayım. Şimdiden teşekkürler.
NOT : Resimlerin linkinden reklam yapmak istemedim sadece örnek vermek için onu buldum ve onun linkini koydum.
----------------
UTorrentin ayarlarından bant genişliği ayarlarını değiştirince düzeldi. Konu kilitlenebilir.
Benim düzeltmek istediğim yer şu şekilde.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Fakat benim modemimin arayüzü klasik yani şu şekil
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu ayarı klasik arayüzde nerede bulabiliriz bilen varmı. Lütfen yarım edin çok kötü durumdayım. Şimdiden teşekkürler.
NOT : Resimlerin linkinden reklam yapmak istemedim sadece örnek vermek için onu buldum ve onun linkini koydum.
----------------
UTorrentin ayarlarından bant genişliği ayarlarını değiştirince düzeldi. Konu kilitlenebilir.
