ZyXEL Modem ve Torrent Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
hasan_k_o

hasan_k_o

Üye
    Konu Sahibi
ZyXEL Modem ve Torrent Sorunu
Herkese iyi günler. Benim sorunum şu şekilde : Bilgisayardan UTorrent programını açıp indirme başlayınca normal internette gezinemiyorum. Yani modem sadece torrente hizmet veriyormuş gibi oluyor. Torrenti kapatıp beklersem birazcık geri internet geliyor ama ben her seferinde kapat aç yapmaktan bıktım. İnternette araştırdım ve aynı sorundan pek çok kişi müzdarip. Bunun bir çözümü var. Şu şekil : Modemin ayarlarına girip Nat bölümünden Feature ayarlarını düzenlerken kullanıcı başına maximum oturum açma sayısı ayarını yükseltmek gerekiyormuş. İnternetteki anlatımlar P-660HW-T1 v3 modem için benimki normal P-660HW-T1 yani v3 ü yok.

Benim düzeltmek istediğim yer şu şekilde.



Fakat benim modemimin arayüzü klasik yani şu şekil



Bu ayarı klasik arayüzde nerede bulabiliriz bilen varmı. Lütfen yarım edin çok kötü durumdayım. Şimdiden teşekkürler.

NOT : Resimlerin linkinden reklam yapmak istemedim sadece örnek vermek için onu buldum ve onun linkini koydum.

----------------

UTorrentin ayarlarından bant genişliği ayarlarını değiştirince düzeldi. Konu kilitlenebilir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt