zorunlu eğitim kaç yıl olmalı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Zorunlu eğitim kaç yıl olmalı

  • zorunlu eğitim olmamalı

    Kullanılan: 3 7.0%
  • 8 yıl olmalı

    Kullanılan: 6 14.0%
  • 11 yıl olmalı

    Kullanılan: 7 16.3%
  • 12 yıl olmalı

    Kullanılan: 15 34.9%
  • 14 yıl (iki yıl yüksek lisans dahil )

    Kullanılan: 0 0.0%
  • 16 yıl (dört yıl lisans eğitimi dahil)

    Kullanılan: 12 27.9%

  • Kullanılan toplam oy
    43
lodos04075

lodos04075

Üye
    Konu Sahibi
zorunlu eğitim kaç yıl olmalı ?
zorunlu eğitim kaç yıl olmalı ?
 


corlulu

corlulu

Üye
12 yıl ideal geliyor bana
 
askbesk

askbesk

Üye
8 yıl olmalı
 
ultraslan07

ultraslan07

Üye
bence 16 yıl daha iyi olur
 
klx7

klx7

Üye
11 yıl ideal.Ancak içini iyi doldurmak ,eğitimi yönlendirmeli olarak(8 +3 şeklinde)yapmak lazım.8 den sonra mesleki eğitim serbestliği gerekir.
 
Atakan

Atakan

Üye
11 yıl
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Bence Olmamalı:)
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
16 yıl olmalı ve ben bakan olsam 16 yıl yapardım cunku gelışmek ancak boyle olurr
 
safakk

safakk

Üye
12 yıl daha mantıklı çünki insan daha bi hayat tecrübesi ediniyor ve gözü açılıyor bu nedenle de 8 yıl ilk öğretim 4 yılda lise ile toplam 12 yıl olmalı...
 
eren6523

eren6523

Üye
8 yıl iyi bence ne artmalı ne azalmalı
 

faruqs

Üye
Bence okul Olmamalı xD
 
arslansem

arslansem

Üye
12 iyidir :pro:
 

delimakina

Üye
12 yıl zorunlu 2 ve 4 yıl opsiyonlu olsun :)
 

Mebuchadnezzar

Üye
Bence 12 olmalı 14 ile 16 seçenekleri biraz saçma geldi saçma gelmesinin nedenide eğer 14 16 yıl eğitim zorunlu olursa ilk okul lise derslik sayısı kadarda üniversite derslik sayısı lazım ve bunu yapmak birazda zor olur hem zati sonrasında büyük karışıklık çıkar düşünsenize öss sınavı olmasa herkez üniversiteye girse adam kopya çekerek iyi bir diploma notu elde edecek iyi bir işe girecek normal diğer öğrencilerin hakkı yiyilecek
 

cendak

Üye
yaha ne 12 si ne16 tısı hayatımızı çürütecekler 8 yıl iyiy
 
Lord_oF_Dark

Lord_oF_Dark

Üye
üniversite bitene kadar olmalı
 

paşabahçe

Üye
arkadaşlar zorunlu eğitimin süresi uzatılarak ülkenin kalkındırılıp kültür seviyesinin artacağını sanmıyorum evvela eğitim sistemi ciddi bir şekilde reforma uğramalı bence saygılarımlar
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Üniversiteye sınavsız alırlarsa neden üniversiteye kadar okul olmasın
 
sekinardi

sekinardi

Üye
11 yıl en iyisi
 

Benzer Konular

Silinen Üye 2625978
Cevap
10
Görüntüleme
473
Silinen Üye 2625978
Silinen Üye 2625978
Cevap
314
Görüntüleme
6K
0sıfırcı
Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61


Üst Alt