yanlış hatırlamıyorsam oyunun boyutu büyük o yüzden direk siteye yükleyememiştimAdmin arkadaşlarımdan rica etsem oyunu direk maxicepe koyabilirlermi acaba .. Ve zıp kodu olmadan olursa çok iyi olur .. Pc olanağım yok kodlu zıpleri açamıyorum o yüzden ..![]()

Admincim eline sağlık da upload ettiğin sitede 13 sn bekleme süresi var ... Mobil tarayıcılar süre saymıyo.. yani yine her türlü pc ye geçmem lazım .. Yinede saol paylaşımı yenilediğin için ...
pcden indirirsin belki ram yetmiyor olabilir freemem veya benzeri bir program kurdun mu ?öncelikle paylaşım için teşekkürler oyunu kurdum. Ancak menüdeyken tek kişilik oyun flan basıyorum açmıyor hiçbirini oyuna giriyor ama savaşı başlatamıyorum tel n 70 nden öyle oluyor acaba acil yardım
savaş başlatamıyorum demekten kastını anlayamadım menüden oyuna girince direk oynamaya başlıyorsun zatenAnladım fakat neredeyse tüm upload siteleri o süreyi veriyor direk siteye de yükleyemiyorum boyut büyük artık kusura bakmapcden indirirsin
belki ram yetmiyor olabilir freemem veya benzeri bir program kurdun mu ?savaş başlatamıyorum demekten kastını anlayamadım menüden oyuna girince direk oynamaya başlıyorsun zaten
) oyunu silip yeniden kurdum yine aynı sorun bu yani :S ??Anladım fakat neredeyse tüm upload siteleri o süreyi veriyor direk siteye de yükleyemiyorum boyut büyük artık kusura bakmapcden indirirsin
belki ram yetmiyor olabilir freemem veya benzeri bir program kurdun mu ?savaş başlatamıyorum demekten kastını anlayamadım menüden oyuna girince direk oynamaya başlıyorsun zaten
