Zombi 3D Büyük Şehir

Sponsorlu Bağlantılar

iaöl

Üye
abi yalnız bu zip dosyası şifre istiyo bilen varsa yazıversin
 


CoDeYs

CoDeYs

Üye
Çok Güzel Bir Paylaşım TeşekkürleR
 
Lich_Kinq

Lich_Kinq

Üye
Caner kardeş ben indirdim ama açınca dosya bozuk diyor ayrıca Cdoom dosyasını bulamadım o dosyanın nerede olduğunu yazarsan çok sevinirim eline
sağlık ayrıca benim telefon 6600 , 6600 da sorun olmaz demiştin yardım edersen sevinirim
 
::Black_Devil::

::Black_Devil::

Üye
eline sağlık
 
u_cosar

u_cosar

Üye
saol
 
''zeus''

''zeus''

Üye
caner, bu oyun 5800 da çalışırmı, çalışmıyorsa 5800 için olanını yapabilirmisin ?? (format olarak) ?? :))
 
Hades92

Hades92

Üye
Caner ben zipi acıyorum dosya bozuk yazıyor
 
mehmet1337

mehmet1337

Üye
Caner abi Bu Oyunu hangi program ile Yazdın Söylermisin
Sis Editleme Programı|
| C++ C# |
JAVA Tech|
:islik

--------------- Ekleme ---------------

Silahları SIS olarak Modellemisin ama O Silahlar PC Oyunlarından Alıntı yani şu oyunlardan:
:nono::nono::nono::nono::nono::nono::nono::nono::nono::nono::nono::nono::nono::nono:

Painkiller
Opposing Force
Counter-Strike Source :kop:
 
Keş Remzi

Keş Remzi

Üye
Türklerden güzel performans..
 
Hooligan™

Hooligan™

Üye
teşekkürler
 

cicicep

Üye
keske biriside cok cok güzel bir football manager oyunu bulsa yani 3d hem sen oyna manager yap:hmmm:ah:bye2:
 

yetmeez

Üye
caner mobile saygılar:yuru
 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
Eyw
 
yunus5055

yunus5055

Üye
Admin arkadaşlarımdan rica etsem oyunu direk maxicepe koyabilirlermi acaba .. Ve zıp kodu olmadan olursa çok iyi olur .. Pc olanağım yok kodlu zıpleri açamıyorum o yüzden .. :(
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
    Konu Sahibi
Admin arkadaşlarımdan rica etsem oyunu direk maxicepe koyabilirlermi acaba .. Ve zıp kodu olmadan olursa çok iyi olur .. Pc olanağım yok kodlu zıpleri açamıyorum o yüzden .. :(
yanlış hatırlamıyorsam oyunun boyutu büyük o yüzden direk siteye yükleyememiştim

----------Eklendi @ 18:25:11 ---------- Yazıldı @ 18:14:44 ----------

link ölmüş malum 2009 paylaşımı yeniledim :oke:
 

bluebey23

Üye
saoll:)
 
yunus5055

yunus5055

Üye
Admincim eline sağlık da upload ettiğin sitede 13 sn bekleme süresi var ... Mobil tarayıcılar süre saymıyo :) .. yani yine her türlü pc ye geçmem lazım .. Yinede saol paylaşımı yenilediğin için ...
 

AZİZ1907.

Üye
öncelikle paylaşım için teşekkürler oyunu kurdum. Ancak menüdeyken tek kişilik oyun flan basıyorum açmıyor hiçbirini oyuna giriyor ama savaşı başlatamıyorum tel n 70 nden öyle oluyor acaba acil yardım
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
    Konu Sahibi
Admincim eline sağlık da upload ettiğin sitede 13 sn bekleme süresi var ... Mobil tarayıcılar süre saymıyo :) .. yani yine her türlü pc ye geçmem lazım .. Yinede saol paylaşımı yenilediğin için ...

Anladım fakat neredeyse tüm upload siteleri o süreyi veriyor direk siteye de yükleyemiyorum boyut büyük artık kusura bakma :) pcden indirirsin

öncelikle paylaşım için teşekkürler oyunu kurdum. Ancak menüdeyken tek kişilik oyun flan basıyorum açmıyor hiçbirini oyuna giriyor ama savaşı başlatamıyorum tel n 70 nden öyle oluyor acaba acil yardım
belki ram yetmiyor olabilir freemem veya benzeri bir program kurdun mu ? :hmmm savaş başlatamıyorum demekten kastını anlayamadım menüden oyuna girince direk oynamaya başlıyorsun zaten
 

AZİZ1907.

Üye
Anladım fakat neredeyse tüm upload siteleri o süreyi veriyor direk siteye de yükleyemiyorum boyut büyük artık kusura bakma :) pcden indirirsin


belki ram yetmiyor olabilir freemem veya benzeri bir program kurdun mu ? :hmmm savaş başlatamıyorum demekten kastını anlayamadım menüden oyuna girince direk oynamaya başlıyorsun zaten

evet freemem kurulu oyuna girince tek kişilik oyuna basıyorum fakat hiçbir şey olmuyor aynı menü duruyor sanki hiçbir tuşa basılmamış gibi(tuş sağlam :D) oyunu silip yeniden kurdum yine aynı sorun bu yani :S ??

----------Eklendi @ 19:12:32 ---------- Yazıldı @ 19:10:58 ----------

Anladım fakat neredeyse tüm upload siteleri o süreyi veriyor direk siteye de yükleyemiyorum boyut büyük artık kusura bakma :) pcden indirirsin


belki ram yetmiyor olabilir freemem veya benzeri bir program kurdun mu ? :hmmm savaş başlatamıyorum demekten kastını anlayamadım menüden oyuna girince direk oynamaya başlıyorsun zaten

evet freemem kurulu oyuna
girince tek kişilik oyuna
basıyorum fakat hiçbir şey
olmuyor aynı menü duruyor
sanki hiçbir tuşa basılmamış gibi(tuş sağlam ) oyunu silip yeniden kurdum yine aynı
sorun bu yani :S ??
 


Üst Alt