tmm arkadasım k.b ne bilem ole olunca bende dedim oyundamı hata acaba falan ben bi silip tekrar yukleyim bakam olur ins.
5230 dokunmatik aldım buna kurup oynamayı çok isterim
tabi mümkünse yoksa canın sagolsunarkadaşım benimde başıma önceki n70 te geliyordu aynı sorun sanırım yüklenmiş bir programın arkaplanda çalışan dosyasınıda kapattıgı için telefon birden reset atıyordur sana tavsiyem gifte görünen sıkıştırma oranlarında 20 olanını seç sonra dene oyuna girmeyi çünki 30 seçtiginde hemen hemen remde çalışan herşeyi kapatır 20 ise normal olanıdır, ama tabi caner benden daha iyi bilircaner bende n72 var freemem.i açıyorum giftekinin aynısını yapıyorum telefon önce donuyo sonra restart veriyor napmam lazım?
