Usta_AsH
Üye
Yurtdisindan Kayit Edilecek olan telefon hakkinda ?
Merhaba, yurtdisindan n97 aldim, faturada IMEI no yazmiyor. Avea kullaniyorum. Telefonu kaydederken sorun cikar mi? Bana faturada IMEI bulunsun dendi fakat yazmiyor. Aldigim yerle de konusuyorum, yazmayiz biz diyor. Napiyim simdi?
--------------- Ekleme ---------------
Arkadaslar bilen yok mu? Hic mi yurtdisindan telefon kaydetmediniz?
--------------- Ekleme ---------------
Arkadaslar bilen yok mu? Hic mi yurtdisindan telefon kaydetmediniz?
