Ygsden üniversiteye gitmiş birisi için sorular

Sponsorlu Bağlantılar

Luck Star

Luck Star

Üye
O senin için değil diyorum ya işte. İç tercih meteb içi demek. Çıkma ihtimali yüksek demek. Dış ta tam tersi
 


Karavelaa

Üye
    Konu Sahibi
Luck Star

Luck Star

Üye
Bir şey diycem erkek hemşire ne yapıyor merak ettim. :D
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Hiç denk gelmedim ondan dedim zaten. Ameliyatta yardımcı olabilir dimi.?
 

Karavelaa

Üye
    Konu Sahibi
Hiç denk gelmedim ondan dedim zaten. Ameliyatta yardımcı olabilir dimi.?
O kadarın ip bilmiyorum ama olur herhalde :D ama şunları yapıyor.
 

Karavelaa

Üye
    Konu Sahibi
Ayrıca bak bu sitede gördüm .3.veya 4. Sınıfta lisans a geçiş yapabiliyormussun
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Yapan var mı diye sorsana :D
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Kolay olsa geçiş yolu koyarlar mi :D
 


Üst Alt