cepringir
Üye
arkadaşlar oviye deneme amaçlı koymuştum kar amacıyla falan değil zaten dediğiniz gibi forumlarda paylaşılmış burda da paylaşılmış
http://www.maxicep.com/symbian-s60v5-widget/ygs-2012ye-geri-sayim-sayaci-605249.html
Güle güle kullanın.
http://www.maxicep.com/symbian-s60v5-widget/ygs-2012ye-geri-sayim-sayaci-605249.html
Güle güle kullanın.
