YGS Zaman Sayacı Widget !

Sponsorlu Bağlantılar

aLoNeFox

Üye
Hocamm monte içinde yapın bir tanee :)
 


mert_1047

mert_1047

Üye
Güzel uygulama, sınava gireceklere başarılar.

O tarz widget yapmayı biliyorsan, tek tuşla, tuşları kilitlemeye yarayacak bir widget butonu da yapabilir misin?

Böyle Bir widget a ihtiyaç yok çünkü keylock diye bir program var onu ana ekrana kısayol olarak ekleyince dediğiniz işlevi görüyor forumda ararsanız bulabilirsiniz.
 

birfidan

Üye
kardeş eğer yapabiliyorsan ygs puan hesaplama programı yapabilirmisin önceden bir pro vardı flash formatında öss hesaplayıcı dogru ve yanluş sayını yazıp puanını söylüyordu eğer öyle bir şey yapabilirsen yada yapabilcek arkadaş varsa yaparsa çok sevinrim...
 

cakitay

Üye
5800 da devamlı ekranda gözükmesini nasıl sağlarım
 
avadakadavra

avadakadavra

Üye
lys için de yaparmısın bunu.
 

mustafacankah07

Üye
en kısa zamanda sitede olacak. ;)

Kardeş bu program çok işime yaradı sağolasın.. Bunun lys sinide yapıcaktın yaptıysan paylaşırsan sevinirim yapmadıysan da bence tam vakti ygs dağıttı bizi umutlar lys ye tam gaz devam.. Emeğine sağlık kardeş
 
cepringir

cepringir

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş bu program çok işime yaradı sağolasın.. Bunun lys sinide yapıcaktın yaptıysan paylaşırsan sevinirim yapmadıysan da bence tam vakti ygs dağıttı bizi umutlar lys ye tam gaz devam.. Emeğine sağlık kardeş
az önce siteye koydum onaylanmasını bekliyorum :)
 

mustafacankah07

Üye
eyw onaylanmış emeğime sağlık
 

banamasalanlat

Üye
nasıl kuruyoruz gerçekten telefon için mi bu yoksa pc için mii..
gaza gelmek için birebir :D
 
cepringir

cepringir

Üye
    Konu Sahibi
telefon için ama bu 2010daki sınava geri sayıyordu. Bu seneki versiyonu burda paylaşmadım ovi de ygs yazarak bulabilirsiniz :)
 

furkankardes

Üye
Kardeş ovideki sadece kredi kartıyla alınıyor ve bende oradaki kartlardan yok. 2012 olanını başka nasıl alabilir yada elde edebilirim ?
 

kaancıkım

Üye
teşekkürler :)
 

furkankardes

Üye
Soruma cevap yokmu?
 
cepringir

cepringir

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş ovideki sadece kredi kartıyla alınıyor ve bende oradaki kartlardan yok. 2012 olanını başka nasıl alabilir yada elde edebilirim ?
sadece ovide paylaştım uygulamayı şu an için başka yerde yok ama ileride burda da paylaşacağım :)
 

Atakanerol

Üye
ya bende bu kadar kısayol yok 5800 kullanıyorum ev ekranımın böyle olmasını istiyorum napmalıyım
 
HakaN-06

HakaN-06

Üye
basit bir sayaç için 3 lira istemişsin güldürdün beni
 
doa64

doa64

Üye
yaw bırak parayı neden kart ile ödüyoruz :) cep tel ile ödeyemiyorüz :P mobil ödeme bari yap
 
muxo

muxo

Üye
ovide yükledigin sürümü bir forum sitesi kopyalayıp bedava paylaşmıs bile. Indirdim çalışıyor. Yakında bu siteye yükleyecegim
 


Üst Alt