y10
Üye
Ygs 2012'ye Geri Sayım Sayacı
Böyle bir bölüm açıldıgını görmemişim konuyu ilk s60v5 genel bölümüne açtım bide buraya açıyım belki görmeyenler olur.
o konunun linki: http://www.maxicep.com/symbian-s60v5-genel/ygs-2012ye-geri-sayim-sayaci-paylasim-603231.html
uygulama linki =>
o konunun linki: http://www.maxicep.com/symbian-s60v5-genel/ygs-2012ye-geri-sayim-sayaci-paylasim-603231.html
uygulama linki =>
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

