Yeteeeeeeeeer symbian yeteeeeeer

  • 8 Mart 2013
  • 536 Okunma
  • 13 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. evet beyler bu s60v5 zımbırtısından bıktım artık 2 yıl önce 5800'ı büyük bir hevesle almıştım o zamanlar işlemci hızını os türünü felan bilmiyodum tabii. neyse uzun bi süre sonra (ki bu uzun süre bu 2 yıl oluyor :) )yani şimdi

    telde yapıcak hiç bişey bulamıyorum kaç kere format attım sıkıntıdan menüde geziyorum teli gözüm kapalı tüm menülerdeki uygulamaları çizebilirim.uygulama oyundada hiç bi zevki kalmadı.nette 5 dakika masaüstü sürümüyle takılayım diyorum hafıza dolu diyor . :ah.angry birds felan yüklüyorum tüm sürümleri kasıyor . fruit ninjanın çakmasıyla idare edeyim diyorum melon samurai'dede hiç iş yok .geçen gün d' ye (ram diski varya) 35 mb lık dosya felan attım telefona reset atınca x-plore'yi bidaha çalıştıramadım.:vur

    şimdi belle shell felan yükledim 10-15 dk qt ile uğraştım.yok bi program yüklüyosun python felan gerekiyo yok qt gerekiyor ohooo.:hmmm belle shell'i açıyosun 5-10 dk'a sonra geri dönüyosun normal symbian ^ 1 arayüzüne :( . ana ekranda kişileştirilebilir hiç bişey yok :/ c6 cfwsi yüklememe rağmen . şimdi bir üye gelip mod felan yap diyecek onuda yapamam ben yaptığım işe kendimden bişeyler katmak isterim ama bu cfw ' lerde ofw'lerde felan olmuyor öf be keşke 5800 yerine ya gio'yu yada 603'ü alsaydım .şimdi satsan bişey kazandırmaz.en iyisi kardeşime vermek yada overclock yapılsa keşke şu cihazlara ya (şu nalet 434 mhz hızı 1 ghz a çıkartıp tutuşmasını izlerim sdgfsdf):D elimde yandığını görmek isterim o derece sıkıldım ve ey maxicep üyeleri , siz nası kullanıyosunuz ?
     


    Yazan: Reexecution
  2. 2 yıl oho ömrünü doldurmuş git yeni telefon al :ehe
     
  3. aynen büyük ihtimal öyle yapıcam yazın almayı planlıyorum.inşallah bi aksilik çıkmaz :hmmm :ehe
     
  4. git androit e geç :) :)
     
  5. WP 8 :oke:
     
  6. 3 senedir kullanıyorum telefonumu alırken bende hevesle almıştım sonunda hayal kırıklığına uğradım çünkü telefondan çok şey bekliyodum . Ama hiç pişman olmadım hep uğraşıcak bişey buldum kendime o yüzden sıkılmak gibi bir fırsatım olmadı :D hala seviyorum telefonumu satmayıda düşünmüyorum ama haklısın bazen kafayı yedirtiyo adama :ehe
     
  7. Bende Alalı 1,5 sene oldu her şeyi çözdüm ama hâlâ 3 sene kullanacağım malum öğrencilik
     
  8. bemimki 2.5 3 senelik ama ben 2.el aldım bu sene
     
  9. Ok kib bye
     
  10. telefonu rood edip android yükle
     
  11. Ayni durumdayizz :) Ama cevremdekiler android e gectikce daha cabuk sogumama neden oluyor.
     
  12. senin sorunlarının coğu bende olmuyor
     
  13. peki o zaman aynı sorun bende olmuyor diyenler, ne oyun-uygulama kullanıyorsunuz ? bizede bahsedin canımız sıkılmasın en azından uğraşıcak bişeyler buluruz :)
     
  14. c6 cfw yüklü spb mobil kullanıyorum operadan masa üstüne alıyorum atmıyor angr birds 3 çesit oyunu yükledim kasmadı bende çok memnun deyilim telefondan
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
19/09/2018 - 16:11