Bir yonetici ataması yapılacaksa Fatoş nickli kullanıcıyı önermek isterdim ama onunda kendine ait derslerse ilgili forumu var ve başka bir forumda modluk yapıyor. İlk tanıştığımızda class üyesi idi. Ama onla sonraki muhabbetlerimizde muhammeden nefret ettini söyledi ve lanet okudu. O da anladı onun ne mal olduğunu. Zaten o olay olmadan önce bile tek "normal, sağlıklı" üye oydu oradaki.
Ama başka sitelerde de yöneticiliği olduğu için mümkün degil diye biliyorum. Her ne kadar sadece ders üzerine kurulu forumlar olsada.. ?